مطالعه تطبیقی نقش قیمت گذاری در چرخه عمر محصول


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه تطبیقی نقش قیمت گذاری در چرخه عمر محصول دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه تطبیقی نقش قیمت گذاری در چرخه عمر محصول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه تطبیقی نقش قیمت گذاری در چرخه عمر محصول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه تطبیقی نقش قیمت گذاری در چرخه عمر محصول :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

امروزه با توجه به پویایی بازارها که همواره در حال تغییرند استراتژی های بازاریابی نیز باید تغییر کنند و هماهنگ با دیگر استراتژی های سازمان باشند. دوره عمر کالا به عنوان عوامل تاثیر گذار سازمانی یکی از عوامل اصلی در تصمیم گیری و استفاده از استراتژی های مختلف قیمت گذاری است. با توجه به اهمیت موضوع قیمت گذاری و کاربرد چرخه عمر محصولدر تصمیم گیری های مرتبط با قیمت گذاری، مدیران باید آگاهی لازم برای تعیین قیمت مناسب را داشته باشند. در مقاله حاضر، ضمن تعریف موضوع به مطالعه تطبیقی پژوهش های تجربی در زمینه نقش قیمت گذاری در چرخه عمر محصول وتبیین وجوه مشترک نتایج این تحقیقات پرداخته شد و به عواملی چون عوامل بازار، عوامل مشتری و عوامل سازمانی که در تعیین قیمت با آن مواجه هستیم، اشاره شد و نتیجه گیری گردید که انتخاب هر یک از استراتژی های قیمت گذاری و تعیین قیمت برای محصولات متناسب با این عوامل چگونه انجام شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.