توسعه یک مدل برنامه ریزی خرید برای شرکتهای دارویی با استفاده از برنامهریزی خطی فازی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 توسعه یک مدل برنامه ریزی خرید برای شرکتهای دارویی با استفاده از برنامهریزی خطی فازی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد توسعه یک مدل برنامه ریزی خرید برای شرکتهای دارویی با استفاده از برنامهریزی خطی فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه یک مدل برنامه ریزی خرید برای شرکتهای دارویی با استفاده از برنامهریزی خطی فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن توسعه یک مدل برنامه ریزی خرید برای شرکتهای دارویی با استفاده از برنامهریزی خطی فازی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

برنامهریزی خرید مواد اولیه در شرکتهای تولید دارو، شامل تعیین ترکیب بهینه میزان خرید و تعیین تامینکنندگان،از وظایف اصلی مدیر تولید بوده و از اهمیت بسیاری برخوردار میباشد. در ابتدای ظهور برنامه ریزی خطی، مدلهای توسعه داده شددده برای حل این مسددا ل دارای متغیرها و پارامترهای قطعی بودهاند، با این حال عدم قطعیت موجود در مسددا ل واقعی باعثگردیده ا ست در سالهای اخیر رو شهای مختلفی برای رفع این کا ستی ارا ه گردد. این پژوهش یک مدل برنامهریزی خرید چند محصولی و چند دورهای را ارا ه نموده و با ا ستفاده از اطلاعات واقعی فراهم شده تو سط شرکت پارس دارو در مورد هزینه ثابتسفارش دهی، هزینه نگهداری، حجم مواد اولیه و محصول، فضای انبارهای موجود، ضریب مصرف مواد اولیه در تولید محصولات و هزینه کمبود هر واحد تقاضددای محصددول و با در نظر گرفتن بودجه به عنوان یک پارامتر فازی، اقدام به حداکثر نمودن سددود مینماید. و در نهایت با در نظر گرفتن ضرایب مختلف برای وام قابل دریافت، به تحلیل سود حا صل شده در حالتهای مختلف میپردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.