بررسی عوامل موثر بر وفاداری به برند با توجه به نقش تعدیلگر روابط برند


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر وفاداری به برند با توجه به نقش تعدیلگر روابط برند دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر وفاداری به برند با توجه به نقش تعدیلگر روابط برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر وفاداری به برند با توجه به نقش تعدیلگر روابط برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر وفاداری به برند با توجه به نقش تعدیلگر روابط برند :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

امروزه یکی از عوامل موفقیت سازمانها، برندسازی و توجه آنان به وفاداری به برند میباشد. بهبود رضایت و وفاداری مشتریان میتواند وفاداری به برند را بهبود بخشیده و از این لحاظ، برای سازمانها مزیت رقابتی ایجاد نماید. هدف از نگارش تحقیق حاضر، بررسی تاثیر اعتماد، رضایت و ارزیابی برند بر وفاداری به برند با توجه به نقش تعدیلگر روابط برند میباشد. تحقیقحاضر، از نظر هدف، کاربردی و از لحاظ گردآوری دادهها، توصیفی- پیمایشی محسوب میشود. ابزار گردآوری دادهها نیز پرسشنامه بوده که برای تدوین آن، از مطالعات کتابخانهای و میدانی استفاده شد. جامعه آماری این تحقیق نیز کلیه مشتریان شرکت بیمه دانا در مناطق۱و۲و۷و۱۴و۲۱ شهر تهران میباشند که با بهرهمندی از آزمون کوکران، ۳۸۴ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. بدین منظور، پرسشنامهای شامل ۴۳ سوال در نظر گرفته شده و پس از تایید روایی و پایایی میان افراد جامعه آماری توزیع شد. نتایج حاصل از بکارگیری آزمونهای همبستگی پیرسون و رگرسیون، بیانگر تاثیر معنادار ارزیابی برند، اعتماد به برند و رضایت مشتری بر وفاداری به برند بوده، ضمن اینکه روابط برند، تاثیر رضایت بر وفاداری برند را تعدیل میکند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.