بررسی تاثیر وفاداری مشتری بر بهبود عملکرد نمایندگان شرکت بیمه دانا استان آذربایجانغربی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر وفاداری مشتری بر بهبود عملکرد نمایندگان شرکت بیمه دانا استان آذربایجانغربی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر وفاداری مشتری بر بهبود عملکرد نمایندگان شرکت بیمه دانا استان آذربایجانغربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر وفاداری مشتری بر بهبود عملکرد نمایندگان شرکت بیمه دانا استان آذربایجانغربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر وفاداری مشتری بر بهبود عملکرد نمایندگان شرکت بیمه دانا استان آذربایجانغربی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر وفاداری مشتری بر بهبود عملکرد نمایندگان شرکت بیمه دانا استان آذربایجان غربی میباشد. تحقیق حاضر از نظر هدف، در گروه تحقیقهای کاربردی و بر حسب نحوه گردآوری داده ها، تحقیق حاضر از نوع توصیفی و بر حسب چگونگی اجرا در قالب تحقیقات پیمایشی قرار دارد. جامعه آماری تحقیق شامل نمایندگان شرکت بیمهدانا استان آذربایجانغربی به تعداد ۵۰ نفر می باشد. از روش کل شماری به دلیل کم بودن تعداد جامعه آماری استفاده گردید. به منظور جمع آوری داده ها از پرسشنامه های استاندارد وفاداری مشتری کرونا ) ۲۰۰۲ ( و استاندارد عملکرد شغلی مقیمی ورمضان ) ۱۳۹۴ ( استفاده شد. روایی و پایایی پرسشنامه ها در تحقیق حاضر مورد تایید قرار گرفت. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات از ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون استفاده شد. نتایج نشانگر این بود که وفاداری مشتری بر بهبود عملکرد نمایندگان شرکت بیمه دانا استان آذربایجان غربی دارای تاثیر مثبت و معنی داری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.