ارزیابی کارآیی مدارس با استفاده از مدل پویای تحلیل پوششی داده هاDEA مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهرستان ازنا


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی کارآیی مدارس با استفاده از مدل پویای تحلیل پوششی داده هاDEA مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهرستان ازنا دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی کارآیی مدارس با استفاده از مدل پویای تحلیل پوششی داده هاDEA مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهرستان ازنا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی کارآیی مدارس با استفاده از مدل پویای تحلیل پوششی داده هاDEA مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهرستان ازنا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی کارآیی مدارس با استفاده از مدل پویای تحلیل پوششی داده هاDEA مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهرستان ازنا :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

ارزیابی عملکردیکی ازوظایف اساسی مدیریت برای دستیابی به اطمینان از استفاده ی بهینه منابع و رسیدن به اهداف ازپیش تعیین شده است.این ارزیابی به صورت های مختلف ازجمله مقایسه منابع مورداستفاده و نتایج حاصله یا داده ها وستاده ها بصورت معیاری بعنوان کارایی بین صفرویک یابرحسب درصد بین صفر تاصد صورت می گیرد.دراستفاده ازاین مدل ها باید به دو نکته توجه داشت،ابتدا تعیین اصولی معیارهای ورودی وخروجی برای یک سازمان ودیگری باتوجه به مدلهای DEA مختلف انتخاب نوع مدل از لحاظ نوع بازده به مقیاس،ورودی محور یا خروجی محور بودن باتوجه به نوع مساله اهمیت دارد. دراین تحقیق ۷متغیر نهاده ای و۲متغیر ستاده ای تعریف شده و اطلاعات ۳۰مدرسه در طی سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳استخراج گردیده است.مدل DEA برای مدارس با استفاده ازنرم افزار deap اجرا شده وبه بررسی نتایج وتحلیل آنها پرداخته می شود.علاوه برارزیابی کارایی واحدها،واحدهای مرجع ،میزان کمبود ومازاد درخروجی و ورودی، ضریب استفاده ازهرالگوبرای واحد های ناکارا و رتبه بندی واحدهای کارامد موردتجزیه وتحلیل قرارگرفته است.یافته ها نشان می دهد درمدل O-BCC پنج واحد ناکارا می باشند،بدان معنا که این مدارس ازمنابع دردسترس استفاده بهینه نکرده اند.همچنین تعدادواحدهای ناکارا به نوع مدل بستگی داردو بهره گیری ازمدل O-BCCمنجر به کاهش تعداد واحدهای ناکارا شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.