دگرگونی های ارزشی جامعه پساجنگ در سینمای حاتمی کیا


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 دگرگونی های ارزشی جامعه پساجنگ در سینمای حاتمی کیا دارای ۴۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دگرگونی های ارزشی جامعه پساجنگ در سینمای حاتمی کیا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دگرگونی های ارزشی جامعه پساجنگ در سینمای حاتمی کیا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دگرگونی های ارزشی جامعه پساجنگ در سینمای حاتمی کیا :

تعداد صفحات :۴۸

چکیده مقاله:

هدف اصلی پژوهش حاضر، اثبات وقوع دگرگونیهای ارزشی در جامعه پساجنگ و تحلیل نمود تصویری آن در ، آثار ابراهیم حاتمی کیا است. بدین منظور، تعداد ۹ فیلم بلند سینمایی؛ وصل نیکان (۱۳۶۹)، از کرخه تا راین (۱۳۷۱) بوی پیرهن یوسف (۱۳۷۴)، برج مینو (۱۳۷۴) ، آژانس شیشه ای (۱۳۷۶)، روبان قرمز (۱۳۷۷)، موج مرده (۱۳۷۸)، ارتفاع پست (۱۳۸۰) و به نام پدر (۱۳۸۴) که با گونه دفاع مقدس و بعد از اتمام جنگ تحمیلی ساخته شده، با استفاده از تلفیق روش تحلیل محتوا و نشانه شناسی، مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است. حاتمی کیا به عنوان یک هنرمند، ریشه ها و عوامل تغییر را در آثار خود بیان نکرده و تنها به معلول ها (پیامدها) اشاره کرده و تاکید اصلی او بر توصیف هنری معضلات و تنگناهای وضعیت موجود است. نقش او به عنوان یک هنرمند، برجسته کردن یا آشکار کردن گره ها و چالش ها و بیان کشمکش های ارزشی است، البته بیطرف و خنثی نیست، بلکه از نسل جنگ، جانبداری و حمایت میکند و جامعه را به صیانت از ارزش های دفاع مقدس فرا می خواند. فیلم های او، آینه ای است که تصویر آسیب شناختی و انتقادیاش نسبت به جامعه، در آن منعکس شده است، به همین دلیل همه فیلم های مورد بررسی، چالشی بوده و تضاد و تناقض موجود میان دو یا چند طیف را در جامعه نشان می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.