بررسی اثر نسبت باریک شوندگی بر عملکرد هیدرودینامیکی سکان


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر نسبت باریک شوندگی بر عملکرد هیدرودینامیکی سکان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر نسبت باریک شوندگی بر عملکرد هیدرودینامیکی سکان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر نسبت باریک شوندگی بر عملکرد هیدرودینامیکی سکان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر نسبت باریک شوندگی بر عملکرد هیدرودینامیکی سکان :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

در این پژوهش سعی میشود تا با استفاده از نرم افزار FLUENT ،نیروهای هیدرودینامیکی وارد بر سکان کشتی های دریایی در زوایای حمله مختلف شبیه سازی شود. بدین منظور سه مدل سهبعدی سکان از کلاس ۰۰۱۵ NACA با طول کورد متغیر در طول دهانه، انتخاب گردیده است به نحوی که ضریب باریک شوندگی برای این سه سکان۳۵,۰ ،۵,۰ و ۶۵,۰میباشد. این پژوهش در دو مرحله انجام میشود. در مرحله اول، از وجود پدیده کاویتاسیون صرف نظر میشود و در مرحله دوم، شبیه سازی در حضور کاویتاسیون و در شرایط نزدیکتر به شرایط واقعی انجام می-گیرد. مدلسازی هر یک از دو مرحله فوق در زوایای حمله مختلف جریان سیال با سرعت s/20m صورت میگیرد. زاویه حمله از صفر درجه آغاز و به تدریج افزایش مییابد تا آن که در یک زاویه حمله خاص، پدیده استال مشاهده شود. نتایج به دست آمده نشان میدهند که در شرایط بدون کاویتاسیون ضریب لیفت، نیروی لیفت و گشتاورهای پیچشی و خمشی بیشتری به سکان وارد میشود. به علاوه نشان داده شد که با افزایش ضریب باریک شوندگی، استال در زاویه حمله کوچکتری اتفاق میافتد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.