بررسی اثربخشی کارگاههای آموزشی و درمانی کاهش خشم بر کاهش خشم دانش آموزان ناسازگار


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثربخشی کارگاههای آموزشی و درمانی کاهش خشم بر کاهش خشم دانش آموزان ناسازگار دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثربخشی کارگاههای آموزشی و درمانی کاهش خشم بر کاهش خشم دانش آموزان ناسازگار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثربخشی کارگاههای آموزشی و درمانی کاهش خشم بر کاهش خشم دانش آموزان ناسازگار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثربخشی کارگاههای آموزشی و درمانی کاهش خشم بر کاهش خشم دانش آموزان ناسازگار :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

زمینه و هدف: هدف پژوهش حاضر، تعیین بررسی اثر بخشی کارگاههای آموزشی کاهش خشم بر کاهش خشم دانش آموزان ناسازگارمدرسه ابتدایی شهید شریف نژادشهر بهنمیر استان مازندران در سال تحصیلی۱۳۹۶-۱۳۹۵است. روش بررسی :جامعه آماری این پژوهش راکلیه دانش آموزان دختر مدرسه ابتدایی شهید شریف نژادشهربهنمییر استان مازندران در سال تحصیلی ۱۳۹۶-۱۳۹۵ تشکیل می دهد.نمونه این پژوهش برابر یک بررسی آزمایشی، انجام تحقیق با استفاده از پرسشنامه کنترل خشم دارای خشم بالایی بودند انتخاب وبه طور تصادفی در دو گروه جایگزین شدند (۳۰نفرآزمایش و۳۰نفر کنترل).سپس کارگاههای آموزشی کاهش خشم به تعداد ۱۲ جلسه به صورت کار گروهی هفته ای ۹۰دقیقه بمدت سه ماه برگزار شد. بعد از اجرای جلسات داده های جمع آوری شده مورد تحلیل قرار گرفت.برای تحلیل داده ها با استفاده از تحلیل کوواریانس استفاده شده است.ابزار این پژوهش ،پرسشنامه کنترل خشموهمچنین ۱۲جلسه کارگاه آموزشی کاهش خشم به صورت کار گروهی است.یافته ها:نتایج پژوهش نشان داد ،با بدست آوردن میانگین نمرات قبل وبعد از مداخله در دو گروه آزمایش وکنترل نتایج نشان داد که کارگاه آموزشی کاهش خشم بر کاهش خشم دانش آموزان دختر ناسازگارموثر ومعنی داری آن درسطح(۵<./.P،( می توان چنین استنباط نمود که بین دو گروه از نظر کاهش خشم ،تفاوت معنا داری وجود دارد.بحث و نتیجه گیری:نتایج ،حاکی از وجود تفاوت معنی داری بین کاهش خشم دردانش آموزان ناسازگار بود یعنی کارگاههای آموزشیکاهش خشم،خشم دانش آموزان ناسازگار پسر را کاهش می دهد. یافته های این پژوهش پیشنهاد می کند که دانش آموزان با خشم بالادردانشگاههای دیگر شناسایی واز طریق مداخلات روانشناختی از قبیل کارگاههای آموزشی،آموزش ببینندوروش کنترل ومدیریت خشم وکاهش آن آگاه شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.