مدلسازی ریسک پذیری مشتریان و بررسی ارتباط آن با مشخصه های عملکردی مشتریان به منظور برنامه ریزی برای تولید و فروش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدلسازی ریسک پذیری مشتریان و بررسی ارتباط آن با مشخصه های عملکردی مشتریان به منظور برنامه ریزی برای تولید و فروش دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدلسازی ریسک پذیری مشتریان و بررسی ارتباط آن با مشخصه های عملکردی مشتریان به منظور برنامه ریزی برای تولید و فروش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدلسازی ریسک پذیری مشتریان و بررسی ارتباط آن با مشخصه های عملکردی مشتریان به منظور برنامه ریزی برای تولید و فروش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدلسازی ریسک پذیری مشتریان و بررسی ارتباط آن با مشخصه های عملکردی مشتریان به منظور برنامه ریزی برای تولید و فروش :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
مبحث اطلاعات اعم از اندازه گیری و جمع آوری داده ها از دو دهه ی اخیر به عنوان یکی از مراجع قابل بررسی و تحلیل بهمنظور پیش بینی و تصمیم گیری در تمامی عرصه های علوم کاربردی، مورد استفاده پژوهشگران و صنعتگران است. به دنبال آن،رشد انفجاری داده ها، نیاز مبرم استخراج دانش را از آن موجب شده است. در تحقیق حاضر به تعریف تابعی نوین جهت ارزیابیریسک مشتریان پرداخته شده و ارتباط آن با مشخصه های عملکردی مشتریان مورد تحلیل قرار گرفته است. با توجه به افزایشرقابت میان سازمان ها برای جذب مشتری، در ادامه این تحقیق به پیش بینی روند آینده ی تولید و فروش در قالب یک مطالعهموردی پرداخته شده است. مدل پیش بینی در این تحقیق از رویکرد تحلیل رگرسیونی بهره گرفته است که به واسطه آن میتوانمقدار محصول مطلوب مشتری برای فروش و تعداد مورد نیاز از هر نوع برای تولید را پیش بینی کرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.