تاثیر محیط فروشگاه بر رفتار خرید ناگهانی مطالعه موردی فروشگاه هایپراستار تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر محیط فروشگاه بر رفتار خرید ناگهانی مطالعه موردی فروشگاه هایپراستار تهران دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر محیط فروشگاه بر رفتار خرید ناگهانی مطالعه موردی فروشگاه هایپراستار تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر محیط فروشگاه بر رفتار خرید ناگهانی مطالعه موردی فروشگاه هایپراستار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر محیط فروشگاه بر رفتار خرید ناگهانی مطالعه موردی فروشگاه هایپراستار تهران :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
هدف از این تحقیق تاثیر محیط فروشگاه بر روی رفتار خرید ناگهانی مشتریان فروشگاه هایپراستار تهران بوده است. این تحقیق ازنظر هدف، کاربردی و از نظر روش جز تحقیقات علی محسوب میشود. جهت بررسی فرضیه های مطرح شده و تجزیه و تحلیل آماری از روش میدانی و از ابزار پرسشنامه به منظور گرد آوری داده ها استفاده شده است. جامعه آماری این تحقیق شامل مشتریانفروشگاه هایپراستار تهران که نمونه آماری به دست آمده بوسیله فرمول کوکران برابر با ۳۸۴ نفر بوده است که پس از توزیع پرسشنامه با استفاده از روش نمونه گیری در دسترس نهایتا ۴۰۰ پرسشنامه کامل شده است .تجزیه و تحلیل نتایج حاصل در این پژوهش با استفاده از نرم افزار آماری لیزرل در دو سطح توصیفی و استنباطی انجام شد. به منظور توصیف تحلیل دادهها و آزمون فرضیههای تحقیق از آمار استنباطی و از روش مدلیابی معادلات ساختاری استفاده شدهاست . با توجه به تجزیه و تحلیل داده ها نتایج حاکی بر آن است که بین متغیر های مربوط به محیط فروشگاه)نور، کارکنان، دکوراسیون و رنگ( بر محیط فروشگاه و برانگیختگی برای رفتار ناگهانی و رفتار خرید ناگهانی ارتباط معناداری وجود دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.