بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی بانک ملت شعب تبریز


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی بانک ملت شعب تبریز دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی بانک ملت شعب تبریز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی بانک ملت شعب تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی بانک ملت شعب تبریز :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

همه سازمانها با طراحی وتولید محصولات و خدمات جدید و با بهرهگیری از ابزارهای گوناگون سعی میکنند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند. از اینرو تبلیغات دهان به دهان به عنوان یکی از راهبردها بیشترین تاثیرگذاری را در این ارتباط دارد. تبلیغات دهان به دهان به فرد این امکان را میدهد، به ارزیابی و نیاتخرید مصرفکنندگان مشابه خود از نظر اطلاعاتی و هنجاری تاثیر بگذارد. در واقع میتوان گفت که تبلیغات دهان به دهان راهی بسیار اثر بخش برای وفادار نگه داشتن مشتریان است و این وفاداری، هدف تمامی سازمانها استکه در آخر منجر به وجود آمدن یک مزیت رقابتی برای سازمان خواهد شد. تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی برتمام متغیرهای وفاداری الکترونیکی)رضایت مشتری، کیفیت خدمات، اعتماد مشتری، تصویر ذهنی مشتری( تاثیر دارد.هدف بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر وفاداری الکترونیکی مشتریان بانک ملت انجام گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.