روش های صحیح برقراری ارتباط با مشتری و ارایه مدل پاسخگویی با رویکرد C R M مطالعه موردی :مشتریان صندوق مهر امام رضا استان اصفهان


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 روش های صحیح برقراری ارتباط با مشتری و ارایه مدل پاسخگویی با رویکرد C R M مطالعه موردی :مشتریان صندوق مهر امام رضا استان اصفهان دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد روش های صحیح برقراری ارتباط با مشتری و ارایه مدل پاسخگویی با رویکرد C R M مطالعه موردی :مشتریان صندوق مهر امام رضا استان اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی روش های صحیح برقراری ارتباط با مشتری و ارایه مدل پاسخگویی با رویکرد C R M مطالعه موردی :مشتریان صندوق مهر امام رضا استان اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن روش های صحیح برقراری ارتباط با مشتری و ارایه مدل پاسخگویی با رویکرد C R M مطالعه موردی :مشتریان صندوق مهر امام رضا استان اصفهان :

تعداد صفحات :۲۹

چکیده مقاله:

امروزه به دلیل وجود بازار رقابت شدیدی که با تاسیس بانک ها و بنگاه های اقتصادی به وجود آمده آنها را مجبور به حفظ و افزایش مشتریان خود نموده و در صورتیکه نتوانند رضایت خدمت گیرندگان خود را فراهم کنند از بازار رقابتی امروز محو خواهند شد. در این راستا مقوله مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک شاخص مهم و بسیار اثرگذار جهت سودآوری بانک ها و بنگاه های اقتصادی مورد توجه قرار گرفته است. در رابطه با مدیریت ارتباط با مشتری که استراتژی جامع کسب و کار و بازاریابی است، فن آوری، فرآیندها و تمام فعالیت های کسب و کار را حول مشتری یکپارچه می-نماید. این تحقیق با هدف بررسی تاثیر فن آوری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM ) بر پاسخگویی به مشتریان بانک قرض الحسنه مهر امام رضا مورد بررسی قرار گرفت. برای این تحقیق ۴ فرضیه مطرح گردیده است. نتایج حاصل از بررسی فرضیه اصلی نشان داد بین فن آوری مدیریت ارتباط با مشتریان و پاسخگویی به مشتریان رابطه معناداری وجود دارد. همچنین بین سطوح فن آوری مدیریت ارتباط با مشتری (تحلیلی، عملیاتی، تعاملی) با پاسخگویی به مشتریان رابطه وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.