بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه ای و تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی، اعتماد و کیفیت خدمات مورد مطالعه: فروشگاه های لوازم خانگی شهر لاهیجان


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
17 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه ای و تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی، اعتماد و کیفیت خدمات مورد مطالعه: فروشگاه های لوازم خانگی شهر لاهیجان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه ای و تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی، اعتماد و کیفیت خدمات مورد مطالعه: فروشگاه های لوازم خانگی شهر لاهیجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه ای و تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی، اعتماد و کیفیت خدمات مورد مطالعه: فروشگاه های لوازم خانگی شهر لاهیجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه ای و تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی، اعتماد و کیفیت خدمات مورد مطالعه: فروشگاه های لوازم خانگی شهر لاهیجان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه ای و تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی ، اعتماد و کیفیت خدمات است. مشتریان فروشگاه های لوازم خانگی شهر لاهیجان به عنوان جامعه آماری پژوهش درنظر گرفته شدند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه با مقیاس طیف لیکرت می باشد که تعداد۳۸۴ نفر از مشتریان باتکمیل پرسشنامه در تحقیق مشارکت کردند. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش های آمار توصیفی و نرم افزار SPSS22 و برای بررسی و آزمون فرضیه ها از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری و نرم افزار LISREL8.8 استفاده خواهد شد. نتایج این تحقیق نشان از تایید ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و تبلیغات شفاهی،کیفیت خدمات، تصمیم گیری خرید مشتری و رضایت مشتری و عدم تایید ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و اعتمادو وفاداری مشتری است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.