بررسی ضرورت و تا ثیر نو آوری مدیریت در سازمانها (گذر از وضعیت متغیر فعلی و خلق آینده دلخواه)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ضرورت و تا ثیر نو آوری مدیریت در سازمانها (گذر از وضعیت متغیر فعلی و خلق آینده دلخواه) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ضرورت و تا ثیر نو آوری مدیریت در سازمانها (گذر از وضعیت متغیر فعلی و خلق آینده دلخواه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ضرورت و تا ثیر نو آوری مدیریت در سازمانها (گذر از وضعیت متغیر فعلی و خلق آینده دلخواه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ضرورت و تا ثیر نو آوری مدیریت در سازمانها (گذر از وضعیت متغیر فعلی و خلق آینده دلخواه) :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

در محیط بی ثبات کنونی، سازمانها برای تداوم حیات، نیازمند پاسخگویی به تغییرات محیطی هستند. دگرگونی های پی در پی آینده آنها را تحت تاثیر مستمر قرار داده و معنای ویژه ای از سازگاری را برای آنها به ارمغان آورده است : سازگاری برای ماندن و خلق آینده . سازمان های امروزی در مواجه با تحولات بی شمار و پرشتاب موجود به این باور رسیده اند که داشته های مدیریتی فعلی ،آنها را در موقعیت و وضعیتی که هستند متوقف خواهد کرد و وقت آن رسیده که برای رسیدن به جایگاه سازمانی مناسب در آینده، یادگاری های به ارث برده مدیریت را دو باره بررسی کنند. آنها جهش به منحنی تازه ای از مدیریت را درک و نیاز به بدعت اصولی در آن را احساس کرده اند.از این روی جهت سازگاری با محیط متغیر و برنامه ریزی برای شکل دهی آینده به گونه ای دلخواه ناگزیر از نوآوری در شیوه های مدیریتی خود هستند. از پنجره نگاه آنها مدیریت امروزی در نهایت قابلیت تکمیلی اش هم دیگر پاسخگو نیست ،لذا در هر تغییر، بازاندیشی، بازآفرینی و نوآوری مدیریت ضروری است. آرمان آنها برای این نوآوری، آینده سازی با اعتقاد به نا متناهی بودن پیشرفت است. دستور کار آنها برای نوآوری مدیریت متکی به سه اصل مشارکت (خلق محیط کاری به شدت مشارکتی)،رهبری(شتاب بخشیدن کامل به سرعت بازسازی استراتژیک) است. و تیم سازی(تبدیل نوآوری به وظیفه روزانه) است. در این نوشتار ابتدا ضرورت نوآوری در مدیریت که مسیله اصلی در سازمان هاست تبیین و سوالاتی اساسی مطرح شده است. در ادامه برای رسیدن به پاسخ ها مبانی نظری موضوع (مفاهیم ، تعاریف ، ابعاد و عوامل موثر بر آن) بررسی و با ذکرا صول حاکم بر نوآوری مدیریت، به مولفه ها و شروطی که باعث میشوند نوآوری مدیریت در سازمانها تبدیل به یک مزیت رقابتی شود ،پرداخته شده است .هدف کلی در این مطالعه بررسی ضرورت نوآوری مدیریت در سازمان ها جهت گذر از وضعیت فعلی و ر سیدن به آینده دلخواه است . نتایج به دست آمده نشان میدهند که مدیریت در آینده نیازمند بینش عمیق تر، تببین اهدافی جسورانه تر، اصولی نوآورانه تر، درکی صحیح تر، سنت گریزی سریعتر، خطرپذیری بیشتر، ارزش های فراگیرتر، سیاستهای بازتر و استراتژی های اثربخش تر می باشد.. تنها راه چاره سازمان های آینده برای شکل دهی و حفظ شرایط جدید مدیریت ، یادگیری دایمی است. یادگیری مبتنی بر شجاعت ،استقامت وسازگاری که نوآوری مدیریت را در پی خواهد داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.