بررسی ابعاد عملکرد مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مجتمع دانشگاهی ولیعصر(عج) بر حسب اطلاعات جمعیت شناختی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی ابعاد عملکرد مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مجتمع دانشگاهی ولیعصر(عج) بر حسب اطلاعات جمعیت شناختی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی ابعاد عملکرد مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مجتمع دانشگاهی ولیعصر(عج) بر حسب اطلاعات جمعیت شناختی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ابعاد عملکرد مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مجتمع دانشگاهی ولیعصر(عج) بر حسب اطلاعات جمعیت شناختی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی ابعاد عملکرد مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مجتمع دانشگاهی ولیعصر(عج) بر حسب اطلاعات جمعیت شناختی :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف بررسی ابعاد عملکرد مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مجتمع دانشگاهی ولیعصر (عج) بر حسب اطلاعات جمعیت شناختی از دیدگاه اعضاء هییت علمی انجام شده است، روش پژوهش حاضر از لحاظ روش توصیفی و از نوع روش زمینه یابی بوده است که با جامعه آماری متشکل از کلیه اعضای هییت علمی مجتمع دانشگاهی ولیعصر (عج) که نمونه آن با استفاده از جدول کرجسی و مورگان تعیین و بهروش تصادفی ساده انتخاب گردیده انجام شده است. با توجه به هدف و نوع پژوهش، برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه عملکرد مدیران آموزشی استفاده شده است که پایایی آن با اجرای آزمایشی در نمونه ای با حجم ۳۰ نفر از طریق آلفای کرونباخ ۹۲ % برآورد گردیده است. برای پاسخ به سوال های پژوهش که بررسی دیدگاه نمونه آماری در مورد ۸ مولفه ( تصمیم گیری، برنامه ریزی، رهبری و هدایت، سازماندهی، تحکیم روابط انسانی، نظارت و کنترل، جلسات شورا و ارزشیابی) از زوایای مختلفی چون برحسب جنسیت، مدرک تحصیلی، گروه های آموزشی، سابقه خدمت، دانشکده محل خدمت و درجه علمی پرداخته شده که بدین منظور از آزمون های یو من ویتنی، تی تست، کروسکال والیس، تحلیل واریانس یک طرفه و فریدمن استفاده شده است، که در نهایت نتایج آنها نشان داد که عملکرد مدیران گروه های آموزشی در همه موارد به جز بر حسب گروه های آموزشی و سابقه خدمت با هم تفاوتی ندارند. در پایان محقق چنین نتیجه می گیرد که برای اصلاح مستمر نظام دانشگاهی بررسی عملکرد مدیران و کارکنان که به وسیله آن بتوان ضمن بهبود و ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی نظام دانشگاهی را مد نظر قرار داد ضروری است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.