بررسی رابطه آمیخته بازاریابی خدمت با ترجیح مشتریان در انتخاب شرکت های هواپیماییدر شهر تهران (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی آسمان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه آمیخته بازاریابی خدمت با ترجیح مشتریان در انتخاب شرکت های هواپیماییدر شهر تهران (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی آسمان) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه آمیخته بازاریابی خدمت با ترجیح مشتریان در انتخاب شرکت های هواپیماییدر شهر تهران (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی آسمان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه آمیخته بازاریابی خدمت با ترجیح مشتریان در انتخاب شرکت های هواپیماییدر شهر تهران (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی آسمان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه آمیخته بازاریابی خدمت با ترجیح مشتریان در انتخاب شرکت های هواپیماییدر شهر تهران (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی آسمان) :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

با توجه به اهمیت شرکت های هواپیمایی در کشور و تلاش به جذب مشتری در این شرکت ها این پژوهش در پی بررسی رابطه آمیخته بازاریابی خدمت با ترجیح مشتریان در انتخاب شرکت های هواپیمایی در شهر تهران (مورد مطالعه : شرکت هواپیمایی آسمان) هستیم. روش تحقیق توصیفی و از نظر نحوه گردآوری دادها، پیمایشی میباشد و برای گردآوری داده ها از پرسش نامه بهره گرفته شد و برای روایی از روایی صوری و نظر اساتید مدیریت بهره گرفته شد و برای پایایی پرسشنامه ازآلفای کرونباخ استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل از آمار توصیفی میانگین و انحراف از آمار توصیفی (میانگین و انحراف استاندارد) و استنباطی(آزمون کلموگرنف اسمیرنف و ضریب همبستگی اسپیرمن و آزمون فریدمن) بهره گرفته شد و نتایج حاکی از این بود که در شرکت هواپیمایی آسمان بین آمیخته بازاریابی، خدمات ، قیمت خدمات، نحوه برخورد پرسنل ، ترفیع در خدمات ، مکان شرکت های هواپیمایی، رویه های شرکت هواپیمایی و دارایی های فیزیکی با ترجیح مشتری ار تباط معناداری وجود دارد و در رتبه بندی که بین عوامل انجام شد عامل خدمات در بین دیگر عوامل بالاترین رتبه را کسب کرد و بیشتر از نظر مشتری خدماتی که ارایه میدهند ملاک انتخاب یک سازمان است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.