بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی اینترنتی بر مولفههای بازاریابی بینالمللی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی اینترنتی بر مولفههای بازاریابی بینالمللی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی اینترنتی بر مولفههای بازاریابی بینالمللی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی اینترنتی بر مولفههای بازاریابی بینالمللی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی اینترنتی بر مولفههای بازاریابی بینالمللی :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هدف از اجرای این تحقیق بررسی قابلیت بازاریابی اینترنتی بر رشد بازار بین الملل میباشد. بدین منظور با استفاده از داده های شرکتهای عضو تشکل صادراتی در استان مازندران بالغ بر ۱۲۰ شرکت می باشد. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از نوع پیمایشی است و از طریق شاخصهای توصیفی و آمار استنباطی به تجزیه و تحلیل داده ۹۴ که دارای وب سایت هستند در سالها پرداخته شد. نتایج این تحقیق تصریح می نماید ک ه بین قابلیت بازاریابی اینترنتی بر در دسترس بودن اطلاعاتی جهت دهی بین الملل استراتژیک و قابلیتهای شبکه ای بینالمللی تاثیر معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.