ارایه مدل بلوغ یکپارچگی ابزار وب ۲ و بازاریابی الکترونیک جهت نیل به بازاریابی ۲


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه مدل بلوغ یکپارچگی ابزار وب ۲ و بازاریابی الکترونیک جهت نیل به بازاریابی ۲ دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه مدل بلوغ یکپارچگی ابزار وب ۲ و بازاریابی الکترونیک جهت نیل به بازاریابی ۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدل بلوغ یکپارچگی ابزار وب ۲ و بازاریابی الکترونیک جهت نیل به بازاریابی ۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه مدل بلوغ یکپارچگی ابزار وب ۲ و بازاریابی الکترونیک جهت نیل به بازاریابی ۲ :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هدف: ارایه مدل بلوغی برای ادغام بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر قابلیت های وب ۲ تحت عنوان بازاریابی ۲، مناسب ویژگی های سازمان های ایرانی یافته ها: با توجه به اهمیت گام برداشتن موسسات به سمت بازاریابی مبتنی بر وب ۲، خوب است سازمان های ایرانی با استفاده از چارچوب، مراحل، حیطه ها و گویه ها و شاخص های ارایه شده در این پژوهش، ابتدا جایگاه خود را در این حوزه مشخص کرده و سپس به ارایه نقشه راهی برای رسیدن به مراحل بالاتر بپردازند.روش شناسی: جهت گیری این پژوهش کاربردی – توسعه ای است. از نظر نحوه گردآوری دادهها به روش مطالعات کتابخانه ای و با ابزار پرسشنامه انجام گرفته است. جامعه آماری خبرگان و متخصصان در زمینهی مدیریت فناوری اطلاعات، وب ۲، شبکه های اجتماعی، بازاریابی الکترونیکی و بازاریابی ۲ می باشند. با توجه به نو بودن موضوع و تعداد کم خبرگان در این حوزه نمونه گیری خبرگان بر اساس نمونه گیری شانسی که نمونه گیری اتفاقی، پیش آمدی یا راحت نیز نامیده می شود، انجام می پذیرد. در اینپژوهش، پس از مطالعه جامع و عمیق ادبیات موضوع، مولفه ها و شاخص ها استخراج و مدل پیشنهادی ارایه می شود. سپس با استفاده از پرسشنامه به جمع آوری نظرات خبرگان درباره اجزای مدل پیشنهادی پرداخته می شود. در نهایت با استفاده از نرم افزار spss و محاسبه ضریب آلفای کرونباخ و تعیین نسبت ۵۰ % و نقطه برش ۲ شاخص های مدل بلوغ نهایی که دارای پنج سطح و چهار زیر سطح می باشد بررسی و تایید می شوند. نتیجه گیری: مدل بلوغ نهایی پژوهش با چهار سطح و پنج زیر سطح به همراه شاخص های مهم هر سطح و زیر سطح عنوان شدند. با توجه به این شاخص ها، سازمان ها می توانند در ابتدای کار، وضعیت و جایگاه خود را سنجیده و سپس با توجه به مدل بلوغ مطرح شده، گام های بعدی جهت نیل به بازاریابی ۲ را طی نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.