مقایسه عمکلرد حرارتی روشهای خنک کاری دنده ای عمودی و پین فین های مستطیلی در اعداد رینولدز مختلف در مسیرهای داخلی پره های توربین گاز


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه عمکلرد حرارتی روشهای خنک کاری دنده ای عمودی و پین فین های مستطیلی در اعداد رینولدز مختلف در مسیرهای داخلی پره های توربین گاز دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه عمکلرد حرارتی روشهای خنک کاری دنده ای عمودی و پین فین های مستطیلی در اعداد رینولدز مختلف در مسیرهای داخلی پره های توربین گاز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه عمکلرد حرارتی روشهای خنک کاری دنده ای عمودی و پین فین های مستطیلی در اعداد رینولدز مختلف در مسیرهای داخلی پره های توربین گاز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه عمکلرد حرارتی روشهای خنک کاری دنده ای عمودی و پین فین های مستطیلی در اعداد رینولدز مختلف در مسیرهای داخلی پره های توربین گاز :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

افزایش دمای ورودی به توربین های گازی باعث افزایش قدرت و راندمان حرارتی آنها خواهد شد. با توجه به محدودیت دمایی آلیاژهای مورد استفاده، بهکارگیری روشهایی جهت کاهش دمای اجزای توربین به خصوص پره ها ضروری و لازم خواهد بود. روش های خنک کاری دندهای و پین فین از جمله روش های رایج و پرکاربرد در زمینه خنک کاری داخلی پره های توریین گاز می باشند. هدف از این مقاله بررسی و امکان سنجی سیالاتی و انتقال حرارتی روشهای خنک کاری دنده ای ۹۰ درجه و پین فین های مستطیلی جهت استفاده در پره توربین گاز و مقایسه عملکرد حرارتی هریک می باشد. در این کار شبیه سازی عددی سه بعدی برای دنده های ۹۰ درجه در یک دیواره و پین فین های مستطیلی با ارتفاعی محدود در یک کانال مستطیلی انجام گرفته است. در این شبیه سازی سطح مقطع درگیر با جریان در هریک از این نمونه ها به صورتی طراحی شده که با یکدیگر برابر باشند تا بتوان مقایسه ای بهتر در شرایط یکسان بین این روش ها انجام داد. برای اعتبارسنجی نیز از نتایج تجربی دنده گذاری ۹۰ درجه استفاده شده است. نتایج نشان می دهد که در بین این دو نمونه، استفاده از دنده های ۹۰ درجه افزایش انتقال حرارت بالاتری نسبت به پین فین های مستطیلی با همان مساحت سطح درگیر خواهند داشت و به طور کلی عملکرد حرارتی با استفاده از این مدل دنده نسبت به دو روش دیگر تقریبا ۹۰ درصد افزایش داشته که بسیار مثبت خواهد بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.