ارتباط هوش هیجانی، عدالت سازمانی و رضایت از شغل با تعهد سازمانی کارکنان بیمارستان پورسینای شهر رشت


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط هوش هیجانی، عدالت سازمانی و رضایت از شغل با تعهد سازمانی کارکنان بیمارستان پورسینای شهر رشت دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط هوش هیجانی، عدالت سازمانی و رضایت از شغل با تعهد سازمانی کارکنان بیمارستان پورسینای شهر رشت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط هوش هیجانی، عدالت سازمانی و رضایت از شغل با تعهد سازمانی کارکنان بیمارستان پورسینای شهر رشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط هوش هیجانی، عدالت سازمانی و رضایت از شغل با تعهد سازمانی کارکنان بیمارستان پورسینای شهر رشت :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله دانشگاه علوم پزشکی گیلان

تعداد صفحات :۱۶

مقدمه: ملاک برتری سازمان ها نسبت به هم، وضعیت کارکنان شاغل در آنها هستند که میزان وفاداری و پیمانشان باعث می شود وظایف محوله را با کیفیت بالاتری انجام دهند. حساس بودن این جستار در بیمارستان ها می تواند کانون توجه باشد.هدف: تعیین ارتباط هوش هیجانی، عدالت سازمانی و رضایت از شغل با تعهد سازمانی کارکنان بزرگ ترین بیمارستان ترومایی شمال کشور (پورسینا)مواد و روش ها: طرح پژوهشی، پیمایشی و از نوع دوره ای و جامعه آماری دربرگیرنده همه پزشکان، پرستاران، کارکنان بخش رادیولوژی، اداری و نیروهای خدماتی بیمارستان دولتی پورسینای شهر رشت در سال ۱۳۹۱ بود. ۲۱۶ نفر به شیوه نمونه گیری سهمیه ای انتخاب شدند و به پرسشنامه های اطلاعات جمعیت شناختی، هوش هیجانی، عدالت سازمانی، رضایت از شغل و تعهد سازمانی پاسخ دادند. کلیه داده ها با نرم افزار SPSS نسخه ۱۶ تحلیل شد.نتایج: تحلیل رگرسیون چندگانه نشان داد سه متغیر پیش بینی کننده آگاهی اجتماعی b=0.324)، (P<0.0001، عدالت مراوده ای b=0.286)، (P<0.0001 و مدت تحصیل b=-0.248)، (P<0.0001 به طور معنی داری توانستند %۱۹ از واریانس مشترک نتایج تعهد سازمانی را تبیین کنند P<0.0001)، (F=15.037.نتیجه گیری: تعهد سازمانی عامل اساسی موثر بر کیفیت خدمات بیمارستانی بوده و گردانندگان این مراکز درمانی می تواند با تقویت آگاهی اجتماعی و رعایت عدالت مراوده ای بویژه در کارکنان دارای تحصیلات بالا سطوح تعهد سازمانی را در آنان ارتقا بخشند. نتایج این مطالعه مورد بحث قرار گرفته است.

کلید واژه: بیمارستان های دانشگاهی، رضایت شغلی، هوش هیجانی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.