ارزیابی آزمایشگاهی رفتار خزشی بتن آسفالتی پیر شده با لحاظ تاثیر جنس مصالح سنگی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی آزمایشگاهی رفتار خزشی بتن آسفالتی پیر شده با لحاظ تاثیر جنس مصالح سنگی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی آزمایشگاهی رفتار خزشی بتن آسفالتی پیر شده با لحاظ تاثیر جنس مصالح سنگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی آزمایشگاهی رفتار خزشی بتن آسفالتی پیر شده با لحاظ تاثیر جنس مصالح سنگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی آزمایشگاهی رفتار خزشی بتن آسفالتی پیر شده با لحاظ تاثیر جنس مصالح سنگی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مهندسی زیرساخت های حمل و نقل

تعداد صفحات :۲۰

عواملی از قبیل تبخیر مواد فرار قیر و اکسیداسیون آنها در روند اختلاط قیر با سنگدانه، حمل آن به محل پروژه و همچنین در طول عمر سرویس دهی روسازی، منجر به پیرشدگی قیر می گردند و می توانند زمینه ساز ایجاد برخی از خرابی های روسازی آسفالتی باشند. در اثر پیرشدگی، قیر شکننده شده و به مرور زمان ترک هایی در سطح روسازی مشاهده می گردد که وجود این ترک ها، ضمن کاهش کیفیت رانندگی، سبب افزایش هزینه های تعمیر و نگهداری روسازی می گردد. شیارشدگی نیز از سری خرابی هایی به شمار می آید که ضمن کاهش ایمنی سفر، هزینه های تعمیر و نگهداری راه ها را افزایش می دهد. از سری عواملی که با شناخت بیشتر آنها می توان روسازی هایی با عمر طولانی مدت طراحی کرد، مشخصات اجزای تشکیل دهنده مخلوط آسفالتی، یعنی ماده چسباننده قیری و مصالح سنگی می باشند. با توجه به اینکه تحقیقات کمی در مورد تاثیر خصوصیات فیزیکی مخلوط، از قبیل جنس مصالح سنگی، بر پارامترهای مقاومتی آن صورت گرفته ، در این پژوهش، تاثیر جنس مصالح سنگی بر قابلیت خزشی مخلوط آسفالتی گرم پیرشده مورد بررسی قرار گرفته است. بدین منظور، نمونه های آسفالتی با دو نوع مصالح سنگی آهکی و سیلیسی ساخته شده و تحت روند پیرشدگی بر اساس روش استاندارد مربوطه قرار گرفته اند. سپس، نمونه های آسفالتی تحت آزمون خزش دینامیک در تنش های ۱۰۰ و ۳۰۰ کیلوپاسکال و دماهای ۵۰ و ۶۰ درجه سلسیوس قرار گرفته و کرنش های پایدار آنها اندازه گیری شده است. نتایج توسط نرم افزار متلب آنالیز شده و مدل آزمایشگاهی رفتار خزشی بتن آسفالتی پیر شده، با لحاظ تاثیر جنس مصالح سنگی، ارائه گردیده است. نتایج نشان می دهد که نمونه های آهکی، نسبت به نمونه های سیلیسی، مقاومت بیشتری را در برابر تغییرشکل ماندگار وابسته به زمان از خود بروز می دهند.

کلید واژه: پیرشدگی آسفالت، مخلوط آسفالتی، قابلیت خزشی، جنس مصالح سنگی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.