ارزیابی عملکرد سازمانهای دولتی (بر اساس مدل تعالی سازمانی بالدریج) و بررسی رابطه آن با سلامت اداری کارکنان دستگاه های دولتی فیروزکوه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی عملکرد سازمانهای دولتی (بر اساس مدل تعالی سازمانی بالدریج) و بررسی رابطه آن با سلامت اداری کارکنان دستگاه های دولتی فیروزکوه دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی عملکرد سازمانهای دولتی (بر اساس مدل تعالی سازمانی بالدریج) و بررسی رابطه آن با سلامت اداری کارکنان دستگاه های دولتی فیروزکوه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عملکرد سازمانهای دولتی (بر اساس مدل تعالی سازمانی بالدریج) و بررسی رابطه آن با سلامت اداری کارکنان دستگاه های دولتی فیروزکوه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی عملکرد سازمانهای دولتی (بر اساس مدل تعالی سازمانی بالدریج) و بررسی رابطه آن با سلامت اداری کارکنان دستگاه های دولتی فیروزکوه :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)
تعداد صفحات :۲۷
موضوع تحقیق حاضر ارزیابی عملکرد ادارات دولتی شهرستان فیروزکوه بر اساس مدل مالکوم بالدریج می باشد. در این تحقیق ۷ بعد از ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر در ادارات دولتی شهرستان فیروزکوه مورد ارزیابی قرار گرفت.روش انجام تحقیق به صورت میدانی و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه استاندارد می باشد. جامعه آماری این تحقیق کارشناسان زبده ادارات دولتی شهرستان فیروزکوه جامعه آماری ما را تشکیل می دهند که تعداد آنها جمعا ۱۰۵ نفر می باشد و جامعه به عنوان نمونه در نظر گرفته شد. تکنیک آماری مورد استفاده در این تحقیق، آمار توصیفی می باشد. تجزیه و تحلیل اطلاعات با کمک نرم افزار spss انجام شده است. نتایج بدست آمده نشان می دهد از نظر کارشناسان زبده ادارات دولتی شهرستان فیروزکوه، در معیار رهبری، این سازمان، ۷۲ درصد، در معیار کارکنان، ۷۷ درصد، در معیار خط مشی و راهبرد ۷۸درصد، در معیار فرایندها ۴۸ درصد، در معیار شراکتها و منابع ۷۴ درصد، در معیار نتایج جامعه ۹۴ درصد، در معیار نتایج کارکنان ۷۱ درصد، در معیارنتایج مشتریان ۲۷ درصد و در معیار نتایج کلیدی عملکرد ۴۵ درصد موفق بوده است. با توجه به نتایج به دست آمده، بیشترین و کمترین میزان عملکرد (امتیاز کسب شده) توسط سازمان به ترتیب در معیارهای، نتایج جامعه ۹۴% و نتایج مشتریان ۲۷% بوده است. با وجود این که کمترین درصد عملکرد در حوزه نتایج بوده و آن هم مربوط به معیار نتایج مشتریان می باشد، میزان امتیاز کسب شده و نهایتا درصد عملکرد در این حوزه (۴۸.۱۸% = نتایج) کمتر از حوزه توانمند سازها (۶۷.۵% =توانمند سازها) می باشد در پایان پیشنهاداتی جهت بهبود ارائه شده است همچنین نتایج نشان داد بین هفت بعد مدل با سلامت سازمانی رابطه معنی داری وجود دارد.
کلید واژه: ارزیابی عملکرد، مدل تعالی بالدریج، معیارها
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.