طراحی و بهینه سازی تکاملی چند هدفه الگوریتم کنترل سوخت مین-ماکس موتور توربوفن


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی و بهینه سازی تکاملی چند هدفه الگوریتم کنترل سوخت مین-ماکس موتور توربوفن دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی و بهینه سازی تکاملی چند هدفه الگوریتم کنترل سوخت مین-ماکس موتور توربوفن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی و بهینه سازی تکاملی چند هدفه الگوریتم کنترل سوخت مین-ماکس موتور توربوفن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی و بهینه سازی تکاملی چند هدفه الگوریتم کنترل سوخت مین-ماکس موتور توربوفن :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مهندسی مکانیک مدرس (فنی و مهندسی مدرس)

تعداد صفحات :۱۳

در این مقاله طراحی و بهینه سازی تکاملی چند هدفه الگوریتم کنترل سوخت مین-ماکس موتور توربوفن ارائه شده است. بدین منظورابتدا، موتور توربوفن در نرم افزار جی اس پی مدل شده، سپس بر اساس داده های حاصل از شبیه سازی موتور در این نرم افزار، مدلی از پارامترهای مختلف موتور با استفاده از ساختار نارایکس شبکه عصبی برای انجام شبیه سازی های بعدی حاصل شده است. جهت اعتبارسنجی مدل های حاصل شده، یک سیگنال سوخت آزمون تولید و صحت عملکرد مدل ها با استفاده از آن مورد ارزیابی قرار گرفته است. در اقدام بعدی نیازمندی های کنترلی موتور توربوفن بیان و مطابق با آن کنترلر سوخت موتور به روش مین-ماکس طراحی و حلقه های کنترلی مختلف موجود در آن شرح داده شد. هر یک از این حلقه ها دارای یک کنترلر تناسبی است که به عنوان ضرایب کنترلی کنترلر شناخته می شوند. در مرحله نهایی برای تخمین ضرایب کنترلی کنترلر از الگوریتم بهینه سازی ژنتیک چند هدفه استفاده شده است. در این مساله بهینه سازی، زمان های نشست در شتابگیری مثبت و منفی، مقدار سوخت مصرفی و میزان آلاینده های تولید شده موتور بعنوان توابع هدف درنظر گرفته شده است. نتایج حاصل از شبیه سازی کنترلر بهینه سازی شده و مدل موتور نشان داده است، کنترلر نهایی نه تنها توابع هدف را بهینه می کند بلکه تمام مودهای کنترلی موتور را در طول شتابگیری مثبت و منفی برآورده می سازد.

کلید واژه: موتور توربوفن، ساختار نارایکس، کنترلر سوخت مین-ماکس، بهینه سازی چند هدفه، الگوریتم ژنتیک

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.