شناسایی عوامل موثر بر استفاده از روش های فعال تدریس از سوی دبیران تربیت بدنی استان ایلام


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل موثر بر استفاده از روش های فعال تدریس از سوی دبیران تربیت بدنی استان ایلام دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل موثر بر استفاده از روش های فعال تدریس از سوی دبیران تربیت بدنی استان ایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل موثر بر استفاده از روش های فعال تدریس از سوی دبیران تربیت بدنی استان ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل موثر بر استفاده از روش های فعال تدریس از سوی دبیران تربیت بدنی استان ایلام :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی (علوم حرکتی و ورزش)

تعداد صفحات :۱۰

مقدمه و هدف: مطالعه ارتباط عوامل موثر بر بکارگیری روش های فعال تدریس به دلیل یادگیری اثربخش آن اهمیت زیادی دارد. از این روی، تحقیق حاضر با هدف بررسی ارتباط بین برخی از ویژگی های فردی دبیران تربیت بدنی استان ایلام با میزان استفاده از روش های فعال تدریس انجام شد.روش شناسی: تحقیق از لحاظ هدف، کاربردی و از نوع توصیفی – پیمایشی است که به شکل میدانی انجام شد. جامعه آماری، شامل کلیه دبیران تربیت بدنی (۲۲۰نفر) استان ایلام است، که طبق جدول مورگان تعداد ۱۴۰ نفر (۶۶ زن، ۷۴ مرد) به صورت تصادفی به عنوان نمونه انتخاب شد. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته با ۵۳ سوال است که روایی آن به تائید صاحب نظران رسید. پایایی آن نیز با ضریب آلفای کرونباخ بدست آمد. پس از تایید نرمال بودن داده ها (کولموگروف اسمیرنف)، از آمار توصیفی(جداول و نمودارها) و استنباطی (تی مستقل و ضریب همبستگی پیرسون) برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شد.یافته ها: بین برگزاری دوره های ضمن خدمت و همچنین مدرک تحصیلی دبیران با میزان به کارگیری روش های فعال تدریس رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. اما بین سابقه تدریس و میزان به کارگیری این روش ها رابطه منفی و معنی داری وجود دارد. همچنین تفاوت معنی داری در میزان به کارگیری روش های فعال تدریس زنان و مردان مشاهده نشد.بحث و نتیجه گیری: با توجه به ارتباط بین ویژگی های فردی دبیران با میزان استفاده از روش های فعال تدریس می توان گفت: توجه جدی به موارد یاد شده در افزایش به کار گیری این روش ها ضروری است.

کلید واژه: روش های فعال تدریس، ویژگی های فردی، دبیران تربیت بدنی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.