بررسی تاثیر فناوری هوشمند (کلاس های مجهز به تخته هوشمند) بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر دبیرستان نمونه شهرستان گنبدکاووس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر فناوری هوشمند (کلاس های مجهز به تخته هوشمند) بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر دبیرستان نمونه شهرستان گنبدکاووس دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر فناوری هوشمند (کلاس های مجهز به تخته هوشمند) بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر دبیرستان نمونه شهرستان گنبدکاووس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر فناوری هوشمند (کلاس های مجهز به تخته هوشمند) بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر دبیرستان نمونه شهرستان گنبدکاووس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر فناوری هوشمند (کلاس های مجهز به تخته هوشمند) بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر دبیرستان نمونه شهرستان گنبدکاووس :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله دانشگاهی یادگیری الکترونیکی Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences (IJVLMS)
تعداد صفحات :۱۳
مقدمه: مدرسه هوشمند با فراهم نمودن محیطی پویا و جذاب زمینه شکوفایی استعدادهای دانش آموزان را فراهم نموده و انگیزه آنان را برای انجام بهتر فعالیت های درسی افزایش می دهد. هدف پژوهش حاضر، مطالعه تاثیر فناوری هوشمند (تخته هوشمند) بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر دبیرستان نمونه شهرستان گنبدکاووس است.مواد و روش ها: روش تحقیق، شبه آزمایشی با گروه گواه است. جامعه آماری، ۲۳۰ نفر از دانش آموزان دبیرستان پسرانه نمونه شهرستان گنبد کاووس و حجم نمونه، ۶۰ نفر (دو کلاس پایه اول) بر اساس نمونه گیری تصادفی خوشه ای انتخاب شدند. جهت سنجش پیشرفت تحصیلی از معدل کارنامه نیمسال اول و دوم دانش آموزان و جهت سنجش انگیزش، از پرسشنامه ۳۳ گویه ای انگیزش تحصیلیHarter که روایی و پایایی آن در ایران توسط بحرانی اندازه گیری شده (ضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه ۰.۷۷، مقیاس انگیزش درونی ۰.۷۵ و مقیاس انگیزش بیرونی ۰.۶۷) برآورد شده است. داده ها با استفاده از آمار توصیفی و استنباطی، روش تحلیل کوواریانس یک طرفه و ضریب رگرسیون خطی، با نرم افزار SPSS نسخه ۲۳، تحلیل شدند.نتایج: نتایج نشان داد انگیزش تحصیلی گروه آزمایش که از تخته هوشمند استفاده نمودند نسبت به گروه گواه، ۹.۳۲ واحد افزایش و پیشرفت تحصیلی گروه آزمایش ۱.۰۱۹ نسبت به گروه گواه افزایش داشت. با توجه به معادله ضریب رگرسیون، ضریب تعیین تعدیل شده نشان می دهد متغیرهای تخته هوشمند و انگیزش، ۰.۱۸ از واریانس پیشرفت تحصیلی را تبیین می کند.نتیجه گیری: بین پیشرفت تحصیلی و فناوری پیشرفته (۰.۲۱=P) و بین انگیزش تحصیلی و استفاده از فناوری پیشرفته (۰.۳۰=P)، همبستگی مثبت معنادار وجود دارد.
کلید واژه: فناوری اطلاعات، فناوری هوشمند، انگیزش تحصیلی، پیشرفت تحصیلی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.