مقاله میزان تطبیق محتوای برنامه های آموزش مدون گروه رادیولوژی با نیاز مشمولین آموزش مداوم استان مرکزی ۱۳۸۷


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله میزان تطبیق محتوای برنامه های آموزش مدون گروه رادیولوژی با نیاز مشمولین آموزش مداوم استان مرکزی ۱۳۸۷ دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله میزان تطبیق محتوای برنامه های آموزش مدون گروه رادیولوژی با نیاز مشمولین آموزش مداوم استان مرکزی ۱۳۸۷  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله میزان تطبیق محتوای برنامه های آموزش مدون گروه رادیولوژی با نیاز مشمولین آموزش مداوم استان مرکزی ۱۳۸۷،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله میزان تطبیق محتوای برنامه های آموزش مدون گروه رادیولوژی با نیاز مشمولین آموزش مداوم استان مرکزی ۱۳۸۷ :

مقاله میزان تطبیق محتوای برنامه های آموزش مدون گروه رادیولوژی با نیاز مشمولین آموزش مداوم استان مرکزی ۱۳۸۷ که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۸ در مجله دانشگاه علوم پزشکی اراک (ره‌ آورد دانش) از صفحه ۱۵ تا ۲۳ منتشر شده است.
نام: میزان تطبیق محتوای برنامه های آموزش مدون گروه رادیولوژی با نیاز مشمولین آموزش مداوم استان مرکزی ۱۳۸۷
این مقاله دارای ۹ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله نیازسنجی
مقاله محتوای برنامه
مقاله آموزش مدوام پزشکی
مقاله رادیولوژی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقدمه: ضرورت بازنگری مستمر در برنامه های آموزش مداوم و روزآمد کردن اطلاعات پزشکان متناسب با نیازهای جامعه ضروری است. پژوهش حاضر با هدف تعیین میزان تطبیق محتوای برنامه آموزشی مدون گروه رادیولوژی با نیازهای آموزشی مشمولین آموزش مداوم انجام شد.
روش کار: در این پژوهش مقطعی در سال ۱۳۸۷ دیدگاه های ۴۰ نفر از پزشکان مشمول قانون آموزش مداوم که برای شرکت در برنامه مدون ثبت نام کرده بودند از طریق پرسش نامه ای بامقیاس لیکرت در بیش از ۳۰ عنوان آموزشی جمع آوری گردید. قبل از اجرا برنامه آموزشی اولویت های آموزشی نیازسنجی و بعد ازاجرا میزان پوشش و تطابق نیازها با محتوای برنامه ارایه شده بررسی شد.
نتایج: بیشترین نیاز آموزشی اندیکاسیون درخواست عکس قفسه سینه با میانگین ۴۲۱ وکمترین نیاز ام.آر.آی مچ دست با میانگین ۲۴۲ اعلام شد. پس از اجرای برنامه، بیشترین تطابق نیاز با محتوای آموزشی «اندیکاسیون درخواست ماموگرافی» (با میانگین۴۱۷ ) و کمترین تطابق ام.آر.آی شانه و مچ دست با میانگین ۲۷۶ به دست آمد. هرچند همبستگی کلی بین نیاز و پوشش محتوای ارایه شده در هر دو قسمت اندیکاسیون درخواست و تفسیرگرافی ها وجود داشت ولی بر اساس اولویت نیازها نبود. ارتباط معنی داری بین سن پزشکان بانیازهای آموزشی وجود داشت (p<0.001). ولی در مورد جنس و سابقه خدمت این ارتباط معنی دار نبود.
نتیجه گیری: عدم پوشش کامل نیازها متناسب با اولویت های آموزشی اعلام شده از سوی مشمولان، توجه و تاکید بیشتر دبیران علمی و سخنرانان را برتامین نیازها درقالب اهداف ویژه آموزشی طلب می کند تا اثر بخشی آموزش های مداوم افزایش یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.