بررسی رابطه بین عدالت سازمانی، رضایت شغلی و تعهد عاطفی با رفتار شهروندی مشتری مدار پرستاران مورد مطالعه: بیمارستان امام رضا (ع)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین عدالت سازمانی، رضایت شغلی و تعهد عاطفی با رفتار شهروندی مشتری مدار پرستاران مورد مطالعه: بیمارستان امام رضا (ع) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین عدالت سازمانی، رضایت شغلی و تعهد عاطفی با رفتار شهروندی مشتری مدار پرستاران مورد مطالعه: بیمارستان امام رضا (ع) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین عدالت سازمانی، رضایت شغلی و تعهد عاطفی با رفتار شهروندی مشتری مدار پرستاران مورد مطالعه: بیمارستان امام رضا (ع)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین عدالت سازمانی، رضایت شغلی و تعهد عاطفی با رفتار شهروندی مشتری مدار پرستاران مورد مطالعه: بیمارستان امام رضا (ع) :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان
تعداد صفحات :۱۸
زمینه و هدف: حساسیت کار پرستاران، اضطراب در شغل و مراقبت از بیماران، لزوم رفتار داوطلبانه فراتر از نقش در بین آن ها را در قالب رفتار شهروندی مشتری مدار برجسته می سازد. در این راستا این تحقیق بر آن بود که به آزمون اثر عمده ترین عوامل موثر بر بروز رفتار شهروندی مشتری مدار پرستاران بپردازد.روش بررسی: در این مطالعه مقطعی، داده ها با استفاده از پرسشنامه از ۱۹۸ پرستار در بیمارستان امام رضا (ع)مشهد، جمع آوری شد و از روش معادلات ساختاری برای آزمون روابط پیشنهادی تحقیق استفاده به عمل آمد.یافته ها: بر اساس آزمون فرضیه ها، اثر عدالت رویه ای، عدالت توزیعی، رضایت شغلی و تعهد سازمانی بر ارایه خارجی و تاثیر داخلی به عنوان دو مولفه از رفتار شهروندی مشتری مدار مورد تایید قرار گرفت. هم چنین تاثیر عدالت تعاملی بر تاثیر داخلی و مولفه سوم رفتار شهروندی مشتری مدار یا تحویل خدمت، تایید شد.نتیجه گیری: از آنجا که عدالت رویه ای در شکل دهی به رضایت شغلی و تعهد سازمانی، و از طریق آن ها بر رفتار شهروندی مشتری مدار پرستاران از بیشترین تاثیر در مقایسه با بقیه ابعاد عدالت برخوردار بوده، بنابراین سیاست ها و رویه های تنظیمی باید به نحوی باشند که پرستاران آن ها را دور از تبعیض و منصفانه بدانند.
کلید واژه: رفتار شهروندی مشتری مدار، عدالت سازمانی، رضایت شغلی، تعهد عاطفی، پرستاران
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.