مقاله اقتصاد سیاسی رسانه و انتخابات: تئوریزه کردن نابرابری های انتخاباتی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اقتصاد سیاسی رسانه و انتخابات: تئوریزه کردن نابرابری های انتخاباتی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اقتصاد سیاسی رسانه و انتخابات: تئوریزه کردن نابرابری های انتخاباتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اقتصاد سیاسی رسانه و انتخابات: تئوریزه کردن نابرابری های انتخاباتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اقتصاد سیاسی رسانه و انتخابات: تئوریزه کردن نابرابری های انتخاباتی :

مقاله اقتصاد سیاسی رسانه و انتخابات: تئوریزه کردن نابرابری های انتخاباتی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۸ در پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش) از صفحه ۳۹ تا ۶۲ منتشر شده است.
نام: اقتصاد سیاسی رسانه و انتخابات: تئوریزه کردن نابرابری های انتخاباتی
این مقاله دارای ۲۴ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله اقتصاد سیاسی رسانه
مقاله رسانه های جمعی
مقاله سرمایه داری جهانی رسانه
مقاله نابرابری های اجتماعی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در رویکرد اقتصاد سیاسی، رسانه های گروهی بویژه در دوران انتخابات، معرف ارزش های حاکم و عامل انتقال آن محسوب می شوند. در بسیاری از موارد بویژه در دوران انتخابات، محتوا و تولیدات رسانه های جمعی در خدمت منافع سیاسی و اقتصادی صاحبان قدرت قرار می گیرد و به این ترتیب، تفاوت و نابرابری در دسترسی به رسانه های جمعی که موقعیت های ممتاز بهره مندان برتر را در چنین شرایطی در پی دارد، خود مثالی از نابرابری در دسترسی به منابع است، یعنی جایی که محرومان از دسترسی به رسانه های جمعی نمی توانند در سطوح برابر و عادلانه به رقابت با کسانی که از این رسانه ها بهره مند هستند بپردازند. در جمهوری اسلامی ایران نیز جایگاه و نقش بزرگ ترین و تاثیرگذارترین ابزار رسانه ای انتخابات طی سال های اخیر (صدا و سیما) سبب شده است بسیاری از مردم، مبنای تصمیم گیری نهایی خود را جلسات گفتگو و مناظره نامزدها یا دیگر فرصت های تبلیغی ای قرار دهند که رسانه ملی برای انتقال مستقیم پیام این افراد به آحاد جامعه فراهم می آورد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.