انگیزه افراد در ارسال پیام های الکترونیکی برای دیگران (بازاریابی ویروسی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
انگیزه افراد در ارسال پیام های الکترونیکی برای دیگران (بازاریابی ویروسی) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد انگیزه افراد در ارسال پیام های الکترونیکی برای دیگران (بازاریابی ویروسی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی انگیزه افراد در ارسال پیام های الکترونیکی برای دیگران (بازاریابی ویروسی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن انگیزه افراد در ارسال پیام های الکترونیکی برای دیگران (بازاریابی ویروسی) :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار
تعداد صفحات :۱۲
باوجود افزایش محبوبیت بازاریابی ویروسی، عوامل کلیدی اثرگذار بر این استراتژی نوپای بازاریابی همچنان ناشناخته باقی مانده است. پژوهش حاضر از میان این عوامل حیاتی، برروی انگیزه مخاطبان شرکت ها از ارسال پیام های الکترونیکی دریافتی برای دیگران متمرکز شده است. در این پژوهش، ضمن مطالعه پیشینه و مبانی نظری این حوزه بازاریابی، اثر عوامل بالقوه ۱. نیاز به بخشی از یک گروه بودن، ۲. نیاز به متفاوت بودن، ۳. نوع دوستی، ۴. نیاز به رشد شخصی، برروی تعداد ارسال های پیام های الکترونیکی برای دیگران بررسی شده است. همچنین در این باره بحث شده است که آیا داشتن خصوصیت کنجکاوی بالا می تواند ازطریق افزایش استفاده از پیام های الکترونیکی بر تعداد ارسال های این افراد اثر گذارد. نتیجه پژوهش حاضر که برروی نمونه ای بالغ بر ۳۰۰ نفر ازدانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته است، نشان می دهد افرادی با نیاز به تعلق بیشتر، نوع دوستی بیشتر، نیاز به رشد شخصی بیشتر و نیز خصوصیت کنجکاوی بیشتر از دیگران به ارسال پیام های الکترونیکی تمایل دارند.
کلید واژه: بازاریابی ویروسی، بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی، انگیزه، پیام الکترونیکی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.