گزارش کاربینی در آموزشگاه مهرگان تیران


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 گزارش کاربینی در آموزشگاه مهرگان تیران دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد گزارش کاربینی در آموزشگاه مهرگان تیران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

پروژه کاربینی
کاربینی واحدی است که به تازگی برای دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اضافه گردیده است
این پروژه شامل ۹ صفحه تکمیل شده از فرم های ارائه شده دانشگاه + ۱۲ صفحه فهرست + مقدمه و فهرست منابع و با فونت استاندارد بی نازنین ۱۲ آماده برای تحویل

 صفحات وب و بازاریابی

چیزی که نیاز همه ی تولیدکنندگان است نتوانستند رقابت کنند وچیزی راتولید کنند
دربزرگترین شرکت ها خیلی زمان وانرژی خاصی درزمان فروششان می باشد.
درزمان قدیم انسان هایی که در غارزندگی می کردند وکشت وکارها راانجام
می دهند ومطالب راازطبیت جذب می کردند وبعد کشاورزی رابه وجود آوردند
وکارها تقسیم شد. هیچ تاریخی درزمان ابتدای بازاریابی وجود ندارد صنعت آمد
مکانیزه شدن وتولیدهاایجاد شدنداطلاعات وارتباطات یک سری خوبی ها وبدی ها
برایمان دارد.ارتباطات شاهرا ی اصلی همه ی کارهایی که درزندگی ماوجود دارد
کسی که بتواند ارتباطات رادر دست بگیردومی تواند شاهراه مبادله بااکثر جاها را
انجام بدهد.
بازاریابی :حرفه یا شغل یاعشق؟
فرآیندی که ازتولید تامصرف گفته می شود یک سری چرخه هاراطی می کندتابه مصرف کننده برسد.بزرگترین هزینه های که می شود برای تبلیغات است.
بخش کوچک تبلیغات بازاریابی است مثل روزنامه ای .شهری.تلویزیونی.
درعصرارتباطات بازاریابی براساس شبکه های اجتماعی استفاده می شود.

پس از تدوین دیدگاه و استراتژی بازاریابی می بایست تاکتیک های بازاریابی بنگاه
 اقتصادی مشخص شود.
علاوه بر عوامل فرهنگی ، اجتماعی ، گروهی ، عوامل روانی فردی و موقعیتی
همه خریداران تحت تاثیر عناصر گوناگون آمیخته بازاریابی اند و تصمیم گیری آنها
وابسته به نوع محصول و ویژگی های آن ، شیوه های قیمت گذاری و روشهای
پرداخت ، امکانات و تسهیلات توزیع و روشهای ترغیبی و ترفیعی شرکتهاست .

آمیزه بازاریابی مجموعه ای از ابزارهای قابل کنترل بازاریابی است که شرکت آنها
را در هم می آمیزد تا پاسخگوی بازار هدف باشد. آمیزه بازاریابی در بر گیرنده همه
 کارهایی است که شرکت می تواند انجام دهد تا بر میزان تقاضا ( برای
 محصولاتش) اثر بگذارد آمیزه بازاریابی بنگاه های اقتصادی شبیه هم هستند.
? آمیزه بازاریابی
منظور از آمیزه بازاریابی یا ترکیب بازار، این است که باید مشخص کرد چگونه باید
 این عوامل را در هم آمیخت . معمولاً این عوامل را به چهار گونه اصلی طبقه بندی
می کنند که عبارتند از محصول ، توزیع ، قیمت و ترویج.
استراتژی بازاریابی یعنی تنظیم و اجرای آمیزه بازاریابی .ابزار کار و تاکتیک ها در
بازاریابی ، آمیزه بازاریابی است.
منظور از آمیزه، آمیخته یا ترکیب این است که بین این اجزاء می بایست یک نگرش
سیستمی و هماهنگ برقرار باشد تا بتوانند در تاثیر گذاری و متقاعدسازی
مشتریان مؤثر باشند. به عبارتی، محصول مناسب با قیمت مناسب از نظر
مشتریان با توزیع مناسب و به کارگیری شیوه های ارتباطی مناسب همگی با هم
 عمل می کنند و اگر هر یک از این اجزا ناهماهنگ با سایرین باشد نتیجه آن کاهش
اثر بخشی و کارایی مجموعه بوده و شرکت را از دستیابی به اهداف باز می‌دارند.
اما منظور از تاکتیک یا ابزار آن است که وسیله و ابزار شرکتها برای جنگیدن در بازار
و توفیق بیشتر نسبت به رقبا همین عوامل هستند.‌
– وقتی از محصول صحبت می کنیم یعنی ترکیبی از کالاها و خدمات که شرکت به
بازار مورد نظر ارائه می‌کند این زیر مجموعه ها عبارتند از : گوناگونی محصول ،
کیفیت طراحی، ویژگیها، نام و نشان تجاری ، بسته‌بندی ، اندازه ، خدمات، تضمین
ها ، پشتیبانی ، برگشت و ..

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.