ارزیابی نیازهای آموزشی اعضاء هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال ۱۳۹۰


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی نیازهای آموزشی اعضاء هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال ۱۳۹۰ دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی نیازهای آموزشی اعضاء هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال ۱۳۹۰  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی نیازهای آموزشی اعضاء هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال ۱۳۹۰،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی نیازهای آموزشی اعضاء هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سال ۱۳۹۰ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد

تعداد صفحات :۱۸

سابقه و اهداف: شناسایی نیازهای آموزشی، گامی مهم در برنامه ریزی برای برنامه های رشد اعضاء هیات علمی بوده و نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزش دارد. هدف مطالعه حاضر، تعیین نیازهای آموزشی اعضاء هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد و اولویت بندی این نیازها بود تا اولویت هایی که باید آموزش داده شود، تعیین و به مسوولان برای طراحی برنامه های آموزشی ارائه گردد.روش بررسی: مطالعه از نوع مقطعی بود که بر روی کلیه اعضاء هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به تعداد ۲۶۰ نفر انجام شد. با استفاده از شاخص های بدست آمده از مرور متون، پرسشنامه ای تنظیم سپس روایی و پایایی آن تعیین شد. اهمیت نیاز آموزشی با نمره ۱ تا ۲۰ مشخص گردیده بود، و در نهایت داده ها تجزیه و تحلیل شد.یافته ها: حیطه های مختلف نیاز آموزشی در اعضاء هیات علمی بالینی به ترتیب: حیطه آشنایی با آیین نامه های مرتبط با ارتقاء، پژوهش، توسعه فردی و در اعضاء هیات علمی غیر بالینی به ترتیب: حیطه پژوهش، آشنایی با آیین نامه های مرتبط با ارتقاء و آموزش اولویت بندی گردید. در اعضاء هیات علمی بالینی: اولویت اول در حیطه آموزش، طراحی، اجرا و تحلیل آزمون های شفاهی و مشاهده، در حیطه پژوهش، مهارت تحلیل آماری داده ها و در اعضاء هیات علمی غیر بالینی: اولویت اول در حیطه آموزش، نحوه پرورش تفکر انتقادی و قدرت استدلال، در حیطه پژوهش، نحوه ارزیابی و داوری طرح های تحقیقاتی بود.نتیجه گیری: اعضاء هیات علمی بالینی به هر هفت حیطه اصلی، به ویژه آیین نامه های مرتبط با ارتقاء و اعضاء هیات علمی غیر بالینی به حیطه پژوهش نیاز آموزشی دارند. پیشنهاد می گردد برای برنامه ریزی اهمیت و وزن هر هفت حیطه به صورت استاندارد مشخص شود.

کلید واژه: نیاز آموزشی، اعضاء هیات علمی بالینی و غیر بالینی، علوم پزشکی یزد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.