مقاله دیدگاه و تجربیات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مورد ارزشیابی اساتید در دروس نظری


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله دیدگاه و تجربیات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مورد ارزشیابی اساتید در دروس نظری دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله دیدگاه و تجربیات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مورد ارزشیابی اساتید در دروس نظری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله دیدگاه و تجربیات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مورد ارزشیابی اساتید در دروس نظری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله دیدگاه و تجربیات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مورد ارزشیابی اساتید در دروس نظری :

مقاله دیدگاه و تجربیات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مورد ارزشیابی اساتید در دروس نظری که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار و تابستان ۱۳۸۹ در گام های توسعه در آموزش پزشکی از صفحه ۵۷ تا ۶۹ منتشر شده است.
نام: دیدگاه و تجربیات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مورد ارزشیابی اساتید در دروس نظری
این مقاله دارای ۱۳ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله ارزشیابی
مقاله استاد
مقاله دانشجو
مقاله تحلیل محتوا

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
زمینه و هدف: ارزشیابی اساتید به روشهای مختلف انجام می شود. یکی از این روش ها که امروزه کاربرد زیادی در دانشگاه های بزرگ دنیا دارد جویا شدن از نظر دانشجویان به عنوان تنها افرادی است که تاثیر کامل یاددهی را در دوره درسی تجربه می کنند. هدف از این مقاله ارایه دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان درباره ارزشیابی عملکرد اساتید از طریق فرم های ارزشیابی موجود است.
روش کار: در این مطالعه کیفی به روش فنومنولوژی، به منظور درک دیدگاه و تجربیات دانشجویان در خصوص ارزشیابی از استاد در دروس نظری، چهل دانشجوی پرستاری، مامایی، پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از نیم سال های تحصیلی مختلف در مصاحبه های نیمه ساختار یافته انفرادی و بحث گروهی شرکت نمودند. مصاحبه ها ضبط، خط به خط دست نویس و سپس مطابق روش «آنالیز محتوا» مورد بررسی قرار گرفت.
یافته ها: یافته ها حاکی از آن است که علی رغم تمایل دانشجویان به تداوم ارزشیابی از استاد، در تکمیل فرم های ارزشیابی استاد اکراه دارند و به دلایل متعددی وضعیت جاری را مناسب نمی دانند. مضامین «تغییر، نسبی بودن، دانشجو به عنوان داور، زمان ناکارا، درهای باز، سوالات کارا، سوالات ناکارا» بیانگر دیدگاه و تجربیات دانشجویان در ارزشیابی از استاد در دروس نظری با استفاده از فرم های جاری است. دانشجویان بر استفاده از نتایج ارزشیابی به منظور تشویق اساتید و بهبود کیفی آموزش تاکید نمودند.
نتیجه گیری: اساتید عناصر اساسی در یادگیری دانشجو بوده و می توانند بعنوان عناصر بازدارنده و تسهیل کننده یادگیری به شمار آیند. با ارزشیابی تدریس، می توان تغییرات و اصلاحات را در برنامه های بعدی به اجرا درآورد. آنچه که در این میان ضروری است اعمال مداخلاتی خلاقانه است، به نحوی که بتواند رضایت خاطر دانشجویان را فراهم نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.