مدلی برای استقرار ادراکی تجارت الکترونیکی در صنایع کوچک و متوسط ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدلی برای استقرار ادراکی تجارت الکترونیکی در صنایع کوچک و متوسط ایران دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدلی برای استقرار ادراکی تجارت الکترونیکی در صنایع کوچک و متوسط ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدلی برای استقرار ادراکی تجارت الکترونیکی در صنایع کوچک و متوسط ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدلی برای استقرار ادراکی تجارت الکترونیکی در صنایع کوچک و متوسط ایران :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : اقتصاد و تجارت نوین
تعداد صفحات :۲۷
این مقاله، مدل استقرار تجارت الکترونیکی در صنایع کوچک و متوسط ایران را معرفی می کند. این مدل در بیش از ۳۰۰ صنعت کوچک و متوسط در رشته های مختلف صنعتی در استان های کشور آزمون شده است. در گروه متغیرهای ادراکی، شش متغیر هنجارهای اجتماعی و بیرونی، بروندادهای اجتماعی، ادراک از فایده، ادراک از سهولت کاربرد، عواطف و احساسات و اعتماد لحاظ شده اند. در این مقاله ۳۰۰ بنگاه از میان بنگاه های کوچک و متوسط صنعتی به صورت تصادفی انتخاب و با استفاده از پرسشنامه، اطلاعات لازم جمع آوری شده است. نتایج موید این است که متغیرهای ادراکی هنجارهای اجتماعی و بیرونی، بروندادهای اجتماعی و ادراک از فایده به ترتیب بیشترین تاثیر را بر استقرار تجارت الکترونیکی دارد.
کلید واژه: تجارت الکترونیکی، بنگاه های کوچک و متوسط، فناوری اطلاعات، مدل استقرار، استقرار
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.