مقاله مقایسه تاثیر آموزش حضوری و غیرحضوری بر مهارت های بالینی پرستاران


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه تاثیر آموزش حضوری و غیرحضوری بر مهارت های بالینی پرستاران دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه تاثیر آموزش حضوری و غیرحضوری بر مهارت های بالینی پرستاران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه تاثیر آموزش حضوری و غیرحضوری بر مهارت های بالینی پرستاران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه تاثیر آموزش حضوری و غیرحضوری بر مهارت های بالینی پرستاران :

مقاله مقایسه تاثیر آموزش حضوری و غیرحضوری بر مهارت های بالینی پرستاران که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۹ در مجله طب نظامی از صفحه ۷۱ تا ۷۴ منتشر شده است.
نام: مقایسه تاثیر آموزش حضوری و غیرحضوری بر مهارت های بالینی پرستاران
این مقاله دارای ۴ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله مهارت های بالینی
مقاله آزمون عینی ساختاردار بالینی
مقاله سخنرانی
مقاله آموزش الکترونیکی
مقاله حوادث زیستی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
اهداف: آموزش، متضمن آشنایی با وظایف حرفه ای است که در عمل باید به اجرا درآید. بخش زیادی از یادگیری کارکنان دربرگیرنده کسب اطلاعات، مهارت ها و نظرات جدید در شغل مربوطه است. این مطالعه با هدف مقایسه مهارت های بالینی پرستاران، بعد از دو روش آموزش حضوری و غیرحضوری انجام شد.
روش ها: در مطالعه ای نیمه تجربی، ۶۰ پرستار از یکی از بیمارستان های شهر تهران در سال ۱۳۸۶ به روش مبتنی بر هدف انتخاب شدند. بعد از اجرای دو روش آموزش حضوری (سخنرانی) و غیرحضوری (لوح فشرده چندرسانه ای)، برای سنجش و مقایسه مهارت های بالینی پرستاران از آزمون عینی ساختاردار بالینی استفاده شد. پس از تهیه و اعتباریابی چک لیست های ارزشیابی، ایستگاه های آزمون عینی ساختاردار بالینی طراحی و سپس مهارت های عملی دو گروه آموزشی مقایسه شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار آماری SPSS 15، آمار توصیفی و آزمون T مستقل استفاده شد.
یافته ها: تفاوت معنی داری بین نمرات مهارت های بالینی پرستاران در روش سخنرانی و آموزش با لوح فشرده چندرسانه ای وجود نداشت (P>0.05).
نتیجه گیری: دو روش سخنرانی و آموزش با لوح فشرده چندرسانه ای در بهبود مهارت های عملی پرستاران تاثیر یکسان دارند و آزمون عینی ساختاردار بالینی روشی موثر در سنجش مهارت های عملی پرستاران است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.