بررسی نقش بازارگرایی بر عملکرد بخش بین الملل بانک ملت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش بازارگرایی بر عملکرد بخش بین الملل بانک ملت دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش بازارگرایی بر عملکرد بخش بین الملل بانک ملت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش بازارگرایی بر عملکرد بخش بین الملل بانک ملت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش بازارگرایی بر عملکرد بخش بین الملل بانک ملت :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)

تعداد صفحات :۱۸

تحقیق حاضر با هدف کلی بررسی ابعاد مختلف بازارگرایی و نحوه تاثیر آنها بر عملکرد بخش بین الملل بانک ملت انجام شد. ابزار تحقیق حاضر پرسشنامه ای بود که بر اساس مرور ادبیات برای اندازه گیری متغیرهای تحقیق مورد استفاده قرار گرفت. روش گردآوری داده ها پیمایشی از نوع توصیفی همبستگی انجام شد. جامعه آماری تحقیق را ۱۸۷ نفر کارشناسان بخش ارزی بانک ملت تشکیل دادند. که با استفاده از جدول مورگان ۱۴۰ نفر نمونه به صورت تصادفی انتخاب که به روش انتساب متناسب نمونه گیری بین طبقات معاونین ارزی شعب تهران و شهرستان ها و همچنین کارشناسان بخش بین الملل انجام شد. برای تعیین روایی تحقیق از روش روایی سازه و برای تعیین پایایی از روش آلفای کرونباخ استفاده شد که نتایج نشان می دهد ابزار تحقیق از قدرت لازم برای گردآوری اطلاعات برخوردار بوده است. به منظور داده پردازی از مدل معادلات ساختاری، آزمون فریدمن و آزمون t تک نمونه ای استفاده شد که به این منظور نرم افزارهای آماری SPSS و LISREL مورد استفاده قرار گرفتند. نتایج حاکی از آن است که بین ابعاد بازارگرایی در بخش بین الملل بانک ملت مشتری محوری بیشتر از رقیب محوری و هماهنگی میان وظیفه ای مورد توجه بوده است. همچنین نتایج حاکی از آن است بازارگرایی بر عملکرد بخش بین الملل اثر مثبت و معنی داری دارد. از طرف دیگر توانمندی های بازاریابی با اثر میانجی خود این اثر را تقویت می کند. نتیجه کلی تحقیق حاکی از آن است که با افزایش بازاریابی اثر مستقیم و معنی داری بر عملکرد بخش بین الملل بانک ملت دارد.

کلید واژه: بازارگرایی، مشتری محوری، هماهنگی میان وظیفه ای، رقیب محوری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.