انتخاب بهینه ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی (مطالعه موردی گروه تولیدی لوازم خانگی)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 انتخاب بهینه ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی (مطالعه موردی گروه تولیدی لوازم خانگی) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد انتخاب بهینه ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی (مطالعه موردی گروه تولیدی لوازم خانگی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی انتخاب بهینه ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی (مطالعه موردی گروه تولیدی لوازم خانگی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن انتخاب بهینه ابزارهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی (مطالعه موردی گروه تولیدی لوازم خانگی) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیق در عملیات در کاربردهای آن (ریاضیات کاربردی)

تعداد صفحات :۱۸

هدف از نگارش مقاله حاضر، رتبه بندی کانال های ارتباطات بازاریابی به منظور گزینش مناسب ترین کانال ها می باشد. توجه به هدایت منابع محدود به سمت کانال های اصلی ارتباطات بازاریابی امری ضروری است. در این پژوهش، کانال های اصلی و اولویت دار در ارتباطات بازاریابی شناسایی می شود. در این راستا از روش تحلیل سلسله مراتبی فازی جهت اولویت بندی این کانال ها استفاده می شود. نتایج به دست آمده در این مورد حاکی از آن است که تبلیغات بالاترین رتبه را در میان کانال های ارتباطات بازاریابی در “محصول- بازار” مورد بررسی دارا می باشد، لذا اصلی ترین کانال در ارتباطات بازاریابی آن “محصول- بازار” می باشد. پژوهش حاضر از نوع توصیفی- پیمایشی می باشد. برای جمع آوری اطلاعات مربوط به ادبیات موضوع از روش های کتابخانه ای و برای استخراج معیارها و گزینه های پژوهش علاوه بر مطالعه ادبیات موضوع، از نظر کارشناسان مرتبط با موضوع پژوهش استفاده گردیده است. همچنین جهت تجزیه و تحلیل داده ها از روش تحلیل سلسله مراتبی فازی (FAHP) استفاده گردیده است.

کلید واژه: ارتباطات بازاریابی یکپارچه، آمیخته ارتباطات بازاریابی، فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی (FAHP)

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.