رویکردی تاریخی / زبان – جامعه شناختی به مساله هویت در سیر تکاملی علم آموزش زبان در نیم قرن اخیر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رویکردی تاریخی / زبان – جامعه شناختی به مساله هویت در سیر تکاملی علم آموزش زبان در نیم قرن اخیر دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رویکردی تاریخی / زبان – جامعه شناختی به مساله هویت در سیر تکاملی علم آموزش زبان در نیم قرن اخیر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رویکردی تاریخی / زبان – جامعه شناختی به مساله هویت در سیر تکاملی علم آموزش زبان در نیم قرن اخیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رویکردی تاریخی / زبان – جامعه شناختی به مساله هویت در سیر تکاملی علم آموزش زبان در نیم قرن اخیر :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نقد زبان و ادبیات خارجی (پژوهشنامه علوم انسانی)
تعداد صفحات :۱۷
این مقاله سعی بر آن دارد که با پرداختن به مساله جایگاه زبان آموز در فرایند زبان آموزی، نشانگان ترسیم یک هویت را در ورای چارچوبی که علم آموزش زبان خارجی در نیم قرن اخیر بنا نموده است جستجو نماید.این هویت طی فرایندی آموزشی نمود یافته و محصول یک تحول است بدان معنا که از پیش وجود نداشته، گرچه در ذات از هویت پیشین تفکیک ناپذیر مینماید، در عین حال غایت پذیر نیست چراکه تغییر و گونه گونی از مقتضیات طبیعت اوست. این نوشته مجالی است برای اندیشیدن بر مساله هویت یادگیرنده زبان خارجی. هویتی که بالطبع از جنس کلمه و حرف نیست اما متاثر از کلمات و حروف یک زبان جدید است.اعتقاد ما بر این است که تحولات هویت زبان آموز را نمی توان از مبانی ساختاری علم آموزش زبان (شامل مراحل یادگیری و مواد و روش آموزش) جدا انگاشت. در این مقاله خواهیم دید که چگونه علم آموزش زبان در پس تکوین تاریخی اش در نیم قرن اخیر نوید بخش رسیدن به تعریفی از هویت بینافرهنگی است.
کلید واژه: زبان آموز / کاربر، چارچوب مرجع آموزش زبان اروپا، هویت زبان آموز، جایگاه بینافرهنگی، توانش ارتباطی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.