بررسی نگرش والدین و معلمان در مورد نحوه جاگماری آموزشی دانش آموزان تیزهوش دوره راهنمایی شهر رشت در سال ۹۰-۱۳۸۹


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نگرش والدین و معلمان در مورد نحوه جاگماری آموزشی دانش آموزان تیزهوش دوره راهنمایی شهر رشت در سال ۹۰-۱۳۸۹ دارای ۳۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نگرش والدین و معلمان در مورد نحوه جاگماری آموزشی دانش آموزان تیزهوش دوره راهنمایی شهر رشت در سال ۹۰-۱۳۸۹  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نگرش والدین و معلمان در مورد نحوه جاگماری آموزشی دانش آموزان تیزهوش دوره راهنمایی شهر رشت در سال ۹۰-۱۳۸۹،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نگرش والدین و معلمان در مورد نحوه جاگماری آموزشی دانش آموزان تیزهوش دوره راهنمایی شهر رشت در سال ۹۰-۱۳۸۹ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : روانشناسی افراد استثنایی

تعداد صفحات :۳۵

پژوهش حاضر با هدف بررسی نگرش های والدین و معلمان دانش آموزان تیزهوش در ارتباط با دو شیوه آموزشی تلفیقی و جداسازی شده صورت گرفت. روش پژوهش از نوع کاربردی و شیوه انجام گرفتن آن زمینه ای است. جامعه آماری پژوهش حاضر را کلیه معلمان و والدین دانش آموزان تیزهوش دوره راهنمایی شهر رشت در سال تحصیلی ۹۰-۱۳۸۹ تشکیل می داد که همه آنها به عنوان نمونه (۶۴ نفر معلم و ۹۶ نفر والدین) انتخاب شدند. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته سنجش نگرش والدین و معلمان دانش آموزان تیزهوش در ارتباط با جاگماری آموزشی استفاده گردید. جهت تجزیه و تحلیل داده از روش های آماری توصیفی مانند فراوانی و درصد و روش های آمار استنباطی مانند آزمون کالموگروف اسمیرنف و آزمون تی مستقل استفاده شد. به طور کلی نتایج نشان داد که نگرش های هم والدین و هم معلمان نسبت به رویکرد آموزش تلفیقی منفی و نسبت به رویکرد آموزش جداسازی شده، مثبت می باشد و رویکرد آموزش جداسازی شده را ترجیح می دهند. بر این اساس پیشنهاد می شود وزارت آموزش و پرورش با همکاری متخصصان دانشگاهی به طراحی و اجرای گارگاه های ویژه آشنایی با آموزش تلفیقی برای والدین و معلمان همه دوره های تحصیلی بپردازد و دانش و اطلاعات والدین و معلمان در مورد مزایای آموزش تلفیقی را افزایش دهد تا با تغییر نگرش والدین و معلمان در جهت همسو شدن با نظام آموزش تلفیقی قدم های عملی بردارد.

کلید واژه: نگرش والدین و معلمان، دانش آموزان تیزهوش، جاگماری آموزشی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.