آمیخته بازاریابی در وب سایت کتابخانه های مرکزی دانشگاه های ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
آمیخته بازاریابی در وب سایت کتابخانه های مرکزی دانشگاه های ایران دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد آمیخته بازاریابی در وب سایت کتابخانه های مرکزی دانشگاه های ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آمیخته بازاریابی در وب سایت کتابخانه های مرکزی دانشگاه های ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن آمیخته بازاریابی در وب سایت کتابخانه های مرکزی دانشگاه های ایران :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی (کتابداری)
تعداد صفحات :۲۶
هدف: این پژوهش با هدف شناسایی تکنیک های بکار رفته در وب سایت کتابخانه های مرکزی دانشگاه های ایران از لحاظ بازاریابی انجام شده است.روش: این پژوهش به روش پیمایشی تحلیلی انجام شده است. جهت جمع آوری داده ها از یک سیاهه ارزیابی استفاده شده است که با استفاده از مطالعه متون و نظر متخصصان تهیه شده است.یافته ها: نتایج این بررسی نشان داد که استفاده از تکنیک های بازاریابی در وب سایت های مورد بررسی در سطح بالایی نیست. میزان بکارگیری تکنیک ها در دانشگاه های دولتی وضعیت مناسب تری نسبت به دانشگاه های غیردولتی دارد.
کلید واژه: کتابخانه های مرکزی، وب سایت، بازاریابی، کتابخانه دانشگاهی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.