مطالعه تطبیقی کارکردهای تاثیرگذار بر الگوهای رفتاری گردشگران در برنامه ریزی بازاریابی گردشگری ایران و آمریکا با استفاده از مدل SWOT


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه تطبیقی کارکردهای تاثیرگذار بر الگوهای رفتاری گردشگران در برنامه ریزی بازاریابی گردشگری ایران و آمریکا با استفاده از مدل SWOT دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه تطبیقی کارکردهای تاثیرگذار بر الگوهای رفتاری گردشگران در برنامه ریزی بازاریابی گردشگری ایران و آمریکا با استفاده از مدل SWOT  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه تطبیقی کارکردهای تاثیرگذار بر الگوهای رفتاری گردشگران در برنامه ریزی بازاریابی گردشگری ایران و آمریکا با استفاده از مدل SWOT،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه تطبیقی کارکردهای تاثیرگذار بر الگوهای رفتاری گردشگران در برنامه ریزی بازاریابی گردشگری ایران و آمریکا با استفاده از مدل SWOT :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فصلنامه جغرافیایی فضای گردشگری

تعداد صفحات :۲۹

الگوهای رفتاری گردشگران که با هدف ارائه چهارچوبی علمی از چگونگی تعامل میان متغیرها یا عوامل تاثیرگذار بر رفتار مصرف کنندگان طراحی شده اند، می توانند تصمیم گیران و فعالین بازار را در پیش بینی و کنترل رفتار مصرف کنندگان یاری رسانند. هدف از این تحقیق بررسی تطبیقی کارکردهای تاثیرگذار بر الگوهای رفتاری گردشگران در برنامه ریزی بازاریابی گردشگری ایران و آمریکا بوده است. روش تحقیق، تحلیلی – توصیفی بوده و تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از مدل SWOT صورت پذیرفت. نتایج نشان داد که در آمریکا ۱۸ قوت، ۹ ضعف داخلی، ۱۵ فرصت و ۱۱ تهدید خارجی وجود داشته که پس از بررسی تاثیرات متقابل آنها بر یکدیگر ۱۴ راهبرد متناسب بدست آمد. این در حالی است که در ایران ۶ قوت و ۱۲ ضعف داخلی، در کنار ۱۲ فرصت و ۷ تهدید عمده خارجی شناسایی و متناسب با نتایج تحلیلی حاصل از تاثیرات متقابل آنها بر بازاریابی گردشگری، ۱۳ راهبرد ارائه گردید. نتایج تحلیلی نیز نشان داد که قوت ها، ضعف ها، فرصت ها و تهدیدات در دو کشور در مواردی مشابه و در برخی دیگر غیر یکسان می باشد. بنابراین طراحی الگوهای رفتاری در برنامه ریزی بازاریابی بعضا نقاط مشترکی دارد اما در بسیاری موارد با توجه به سیاستگذاری ها، فرهنگ، سطح درآمد، سبک زندگی و غیره متفاوت می باشد. بر این اساس می توان در مواردی از رهیافت ها و تجارب بازاریابی آمریکا متناسب با فرهنگ، پتانسیل ها و کارکردهای بازار در ایران بهره برداری نمود.

کلید واژه: الگوهای رفتاری گردشگران، بازاریابی، مدل SWOT، ایران، آمریکا

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.