بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی (۴p) بر افزایش فروش آبگرمکن های تولیدی شرکت قاینار خزر


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی (۴p) بر افزایش فروش آبگرمکن های تولیدی شرکت قاینار خزر دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی (۴p) بر افزایش فروش آبگرمکن های تولیدی شرکت قاینار خزر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی (۴p) بر افزایش فروش آبگرمکن های تولیدی شرکت قاینار خزر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی (۴p) بر افزایش فروش آبگرمکن های تولیدی شرکت قاینار خزر :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)

تعداد صفحات :۳۰

هدف این مقاله بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش آبگرمکن های تولیدی قاینار خزر می باشد. در این راستا ضمن مروری بر مفاهیم آمیخته بازاریابی (۴p) و آمیخته های محصول، قیمت، ترفیع و توزیع، یک فرضیه اصلی در باب تاثیر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش آبگرمکن های تولیدی قاینار خزر و چهار فرضیه فرعی در باب تاثیر هر یک از آمیخته ها بر افزایش فروش آبگرمکن های تولیدی قاینار خزر در شهر تبریز مطرح شده است. جامعه آماری این پژوهش شامل مشتریان آبگرمکن های تولیدی قاینار خزر در شهر تبریز می باشد. نمونه آماری با استفاده از جدول تعیین حجم نمونه در جامعه های محدود ۱۶۰ نفر تعیین گردیده است که با استفاده از نمونه گیری تصادفی طبقه ای این نفرات انتخاب شده اند. برای جمع آوری داده ها در این تحقیق از پرسشنامه استفاده شده است که روایی آن به صورت صوری و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ تایید شده است. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها در این تحقیق از آزمون های کلموگروف- اسمیرنوف، آزمون t و آزمون یک جامعه مستقل استفاده شده است. نتایج نشان می دهد که آمیخته بازاریابی و هر چهار آمیخته تشکیل دهنده آن بر افزایش فروش آبگرمکن های تولیدی قاینار خزر تاثیر دارد. همچنین اولویت تاثیر متغیرهای ۴p بر میزان فروش به ترتیب محصول، ترفیع، توزیع و قیمت می باشد.

کلید واژه: آمیخته بازاریابی، آبگرمکن های قاینار خزر، فروش

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.