مقاله الگوی مفهومی نقش های آموزشی ـ تربیتی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله الگوی مفهومی نقش های آموزشی ـ تربیتی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله الگوی مفهومی نقش های آموزشی ـ تربیتی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله الگوی مفهومی نقش های آموزشی ـ تربیتی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله الگوی مفهومی نقش های آموزشی ـ تربیتی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش :
مقاله الگوی مفهومی نقش های آموزشی ـ تربیتی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در تابستان و پاییز ۱۳۸۵ در پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی) از صفحه ۴۹ تا ۶۶ منتشر شده است.
نام: الگوی مفهومی نقش های آموزشی ـ تربیتی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش
این مقاله دارای ۱۸ صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله آموزش و پرورش
مقاله نوآوری آموزشی
مقاله فناوری اطلاعات و ارتباطات
چکیده و خلاصهای از مقاله:
ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) به عرصه فعالیتهای بشر و گسترش روزافزون آن در قرن حاضر، ابزار بسیار کارآمدی در اختیار متخصصان و متولیان تعلیم و تربیت به منظور تغییر و بهبود روشهای یاددهی یادگیری، تعالی بخشی به اهداف تربیتی و اصلاحات آموزشی قرار داده است. به کارگیری این فناوری به منظور دستیابی به اهداف آموزشی و تربیتی مستلزم مطالعه و بررسی علمی و همه جانبه آن، شناخت ضعف ها و قوت ها، فرصتها و تهدیدهای نظام آموزشی در به کارگیری آن، ترسیم وضعیت موجود و مطلوب و برنامه ریزی کلان و تفصیلی برای رسیدن به وضعیت مطلوب است. تعریف و تبیین نقشهای تربیتی فناوری اطلاعات و ارتباطات در تعلیم و تربیت و ارایه یک الگوی مفهومی از آن راهنمای برنامه ریزان درسی و متخصصان تعلیم و تربیت در طراحی آموزشی و چگونگی تلفیق این فناوری ها در فرآیند یاددهی ـ یادگیری خواهد بود. تلاش مولفان بر آن است که الگویی را پیشنهاد نمایند که دستیابی به این هدف را امکان پذیر سازد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.