ویژگی های روان سنجی مقیاس رفتار زودانگیخته در دانش آموزان دبیرستانی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ویژگی های روان سنجی مقیاس رفتار زودانگیخته در دانش آموزان دبیرستانی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ویژگی های روان سنجی مقیاس رفتار زودانگیخته در دانش آموزان دبیرستانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ویژگی های روان سنجی مقیاس رفتار زودانگیخته در دانش آموزان دبیرستانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ویژگی های روان سنجی مقیاس رفتار زودانگیخته در دانش آموزان دبیرستانی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)

تعداد صفحات :۱۴

به منظور بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و هنجاریابی مقیاس ۴۶ ماده ای رفتار زودانگیخته (وایت ساید و لینام، ۲۰۰۱)، ۵۶۰ نفر (۲۸۱ دختر و ۲۷۹ پسر) از دانش آموزان مقطع متوسطه شهر تهران به شیوه نمونه برداری تصادفی چندمرحله ای انتخاب شدند. نتایج نشان دادند با حذف دو ماده، به دلیل همبستگی منفی و ضعیف با کل مقیاس و بار عاملی کم، ضریب اعتبار مقیاس از طریق فرمول کلی آلفای کرونباخ، ۰.۷۷ است. تحلیل مولفه های اصلی با چرخش واریماکس به استخراج چهار عامل: فقدان تفکر پیشین، هیجان خواهی، فوریت و فقدان پشتکار منجر شد که ۳۳.۹ درصد واریانس را تبیین کردند. همبستگی مقیاس هیجان خواهی زاکرمن (زاکرمن و دیگران، ۱۹۷۸) با عامل هیجان خواهی مقیاس، معنادار بود (r=0.45) اما با سایر عامل ها معنادار نبود.

کلید واژه: زودانگیختگی، اعتبار، روایی، تحلیل عاملی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.