رابطه شیوه های مطالعه و انگیزش پیشرفت با مدیریت زمان دانش آموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه شیوه های مطالعه و انگیزش پیشرفت با مدیریت زمان دانش آموزان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه شیوه های مطالعه و انگیزش پیشرفت با مدیریت زمان دانش آموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه شیوه های مطالعه و انگیزش پیشرفت با مدیریت زمان دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه شیوه های مطالعه و انگیزش پیشرفت با مدیریت زمان دانش آموزان :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیقات روانشناختی
تعداد صفحات :۱۴
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه شیوه های مطالعه و انگیزش پیشرفت با مدیریت زمان دانش آموزان نگاشته شده است. بدین منظور از بین دانش آموزان دختر دبیرستانی مناطق ۲ و ۴ شهر تهران ۳۴۱ نفر از طریق نمونه گیری چند مرحله ای انتخاب و به پرسشنامه های روشهای مطالعه سلیمی (۱۳۷۸) انگیزش پیشرفت هرمنس (۱۹۷۰) و پرسشنامه مدیریت زمان میرزایی و دیگران (۱۳۸۵) پاسخ دادند. نتایج با استفاده از روش همبستگی و رگرسیون مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته ها حاکی از آن است که بین شیوه های مطالعه با مدیریت زمان و همچنین بین انگیزش پیشرفت با مدیریت زمان دانش آموزان ارتباط معناداری وجود دارد. در این بین شیوه های مطالعه تجسسی و دقیق خوانی بیشترین تاثیر را بر انگیزش پیشرفت و همچنین بر مدیریت زمان دانش آموزان داشته اند. این در حالی است که تنها ۴۷.۳۹ درصد دانش آموزان از روش مطالعه دقیق خوانی استفاده می کنند و نیز تنها نیمی از آنها تا حدودی با مهارت های مدیریت زمان آشنایی دارند.
کلید واژه: شیوه های مطالعه، انگیزش پیشرفت، مدیریت زمان و دانش آموزان
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.