بررسی اثر بخشی آموزش پردازش اطلاعات شناختی بر افزایش مولفه های خودکارآمدی حرفه ای دانشجویان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر بخشی آموزش پردازش اطلاعات شناختی بر افزایش مولفه های خودکارآمدی حرفه ای دانشجویان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر بخشی آموزش پردازش اطلاعات شناختی بر افزایش مولفه های خودکارآمدی حرفه ای دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر بخشی آموزش پردازش اطلاعات شناختی بر افزایش مولفه های خودکارآمدی حرفه ای دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر بخشی آموزش پردازش اطلاعات شناختی بر افزایش مولفه های خودکارآمدی حرفه ای دانشجویان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : (یافته های نو در روان شناسی (روان شناسی اجتماعی

تعداد صفحات :۱۸

هدف از پژوهش حاضر تعیین میزان تاثیر آموزش پردازش اطلاعات شناختی بر افزایش مولفه های خودکارآمدی حرفه ای دانشجویان بود. جامعه آماری این پژوهش شامل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان بود، که از این میان تعداد ۴۰ نفر به طور تصادفی ساده انتخاب و در دو گروه آزمایشی ( (n=20و گواه ( (n=20گمارده شدند. گروه آزمایش طی ۷ جلسه ۹۰ دقیقه ای آموزش دیدند. ابزار مورد استفاده در این پژوهش پرسشنامه خودکارآمدی حرفه ای (SCI) بود. برای اجرای این پژوهش از طرح پیش آزمون – پس آزمون با گروه گواه استفاده شد. در این پژوهش برای تحلیل داده ها از روش آماری تحلیل کوواریانس چند متغیری (MANCOVA) استفاده شد. نتایج به دست آمده نشان داد که آموزش پردازش اطلاعات شناختی باعث افزایش مولفه های خودکارآمدی حرفه ای شامل واقع گرایی، جستجوگری، هنری، اجتماعی، تهوری و قراردادی می شود.

کلید واژه: آموزش پردازش اطلاعات شناختی، مولفه های خودکارآمدی حرفه ای

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.