مقایسه باورهای انگیزشی، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و ویژگی های شخصیتی دانش آموزان دبیرستان های تیزهوش و عادی شهر اهواز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه باورهای انگیزشی، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و ویژگی های شخصیتی دانش آموزان دبیرستان های تیزهوش و عادی شهر اهواز دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه باورهای انگیزشی، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و ویژگی های شخصیتی دانش آموزان دبیرستان های تیزهوش و عادی شهر اهواز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه باورهای انگیزشی، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و ویژگی های شخصیتی دانش آموزان دبیرستان های تیزهوش و عادی شهر اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه باورهای انگیزشی، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و ویژگی های شخصیتی دانش آموزان دبیرستان های تیزهوش و عادی شهر اهواز :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : (یافته های نو در روان شناسی (روان شناسی اجتماعی
تعداد صفحات :۱۸
هدف پژوهش حاضر مقایسه باورهای انگیزشی، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و ویژگی های شخصیتی دانش آموزان تیزهوش و عادی بود. نمونه مورد بررسی شامل ۱۴۵ دانش آموز تیزهوش و ۲۰۳ دانش آموز عادی که با روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شدند. ابزار پژوهش عبارتند از:۱) پرسشنامه راهبردهای انگیزشی خودانگیخته (MSLQ)، ۲) پرسشنامه ویژگی های شخصیتی نئو. داده های بدست آمده با استفاده از تحلیل واریانس چندمتغیری MANOVA و تحلیل پیگیر شفه در سطح معنی داری p<0.05 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های پژوهش نشان داد که بین دوگروه تیزهوش و عادی از لحاظ باورهای انگیزشی تفاوت معنی داری وجود دارد. دانش آموزان عادی از لحاظ باورهای انگیزشی میانگین بالاتری نسبت به دانش آموزان عادی بدست آوردند. از لحاظ راهبردهای یادگیری خودتنظیمی تفاوتی در دو گروه دیده نشد اما در مولفه های این متغیر: دانش آموزان عادی میانگین بالاتری را در راهبردهای شناختی وتیز هوشان در راهبردهای فرا شناختی کسب کرده اند. همچنین این دو گروه در برخی از مولفه های شخصیت تفاوت معنی داری داشتند. ویژگی باز بودن نسبت به تجربه در تیزهوشان بالاتر و وجدانی بودن در دانش آموزان عادی بالاتر به دست آمده است.
کلید واژه: باورهای انگیزشی، راهبردهای یادگیری خودتنظیمی، ویژگی های شخصیتی، دانش آموزان، تیزهوش
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.