شکل گیری مبانی «نظام الگوی مصرف»، «انتخاب نیاز» و «جنسیت»
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شکل گیری مبانی «نظام الگوی مصرف»، «انتخاب نیاز» و «جنسیت» دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شکل گیری مبانی «نظام الگوی مصرف»، «انتخاب نیاز» و «جنسیت» کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شکل گیری مبانی «نظام الگوی مصرف»، «انتخاب نیاز» و «جنسیت»،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شکل گیری مبانی «نظام الگوی مصرف»، «انتخاب نیاز» و «جنسیت» :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : زن در فرهنگ و هنر (پژوهش زنان)
تعداد صفحات :۲۶
مقاله حاضر موضوع کلی «جنسیت و مصرف» را با توجه به مبانی فلسفی آن و روند پیدایش الگوی مصرف طرح نموده است، نویسندگان مقاله معتقدند که الگوی مصرف دارای سه مرحله مرتبط و هماهنگ در تولید، توزیع و مصرف بوده و نحوه شکل گیری مصرف بر مبنای «تولید نیاز» و رابطه آن با «ارضا نیاز» در قالب یک نظام هدفمند و با جهت مشخص است. در این راستا، طرح تحقیقاتی در گروه بررسی مسائل زنان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با موضوع رابطه جنسیت با نظام نیاز و ارضا انجام شده است، روش تحقیق کیفی از طریق مصاحبه و در مرحله دوم، یافته های کیفی، با روش پیمایشی به آزمون گذاشته شده است، جامعه آماری طرح شامل طیف متناسب از زنان و مردان بر اساس سن و تحصیلات به شکل تصادفی شهر تهران می باشد. مهمترین نتیجه تحقیق حاضر اثبات رابطه بین نیاز و ارضا نیاز و وجود تفاوت مشخص بین زن و مرد در انتخاب نیاز، منبع تولید نیاز و راه های ارضا نیاز است.
کلید واژه: تفاوت جنسیتی، رابطه نیاز و ارضا، الگوی مصرف
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.