مقاله شناسایی عوامل داخلی موثر بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط و ارایه مدلی اثربخش


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
26 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی عوامل داخلی موثر بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط و ارایه مدلی اثربخش دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی عوامل داخلی موثر بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط و ارایه مدلی اثربخش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل داخلی موثر بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط و ارایه مدلی اثربخش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل داخلی موثر بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط و ارایه مدلی اثربخش :

مقاله شناسایی عوامل داخلی موثر بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط و ارایه مدلی اثربخش که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۸ در پژوهشگر (مدیریت) از صفحه ۱۲ تا ۲۸ منتشر شده است.
نام: شناسایی عوامل داخلی موثر بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط و ارایه مدلی اثربخش
این مقاله دارای ۱۷ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله مدل یکپارچه
مقاله عوامل داخلی استراتژیک
مقاله شرکت های کوچک و متوسط (SMEs)

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در طول چند سال گذشته کسب و کارهای کوچک و متوسط به عنوان اصلی ترین منابع ایجاد شغل در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه شناخته شده اند. این نوع از کسب و کارها به سبب ماهیت و ویژگی های خاص خود و به دلیل اینکه سهم مهمی در تامین نرخ بیکاری کشورها و افزایش رشد و توسعه اقتصادی جوامع دارند، برای دولت ها دارای اهمیت بسیار بالایی می باشند. این شرکت ها به دلیل کوچکی و سادگی در ساختار سازمانی، انعطاف پذیری بالا در برابر تغییرات، سرعت قابل قبول در روند انجام فعالیت ها و همچنین قدرت رقابت در محیط بیرونی شرکت از توانایی و ظرفیت های بسیار بالایی جهت بهبود عملکردهای خود و دست یابی به اهداف برنامه ریزی شده شرکت با استفاده از منابع موجود، برخوردار می باشند.
با توجه به آنچه بیان شد، شناسایی صحیح عوامل استراتژیک موثر بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط و به کارگیری درست هر یک از آنها به مانند سلاحی قدرتمند عمل نموده و از کسب و کارهای کوچک ومتوسط در برابر تغییرات نابهنگام محیطی محافظت خواهد نمود. لذا تحقیق حاضر با هدف مشخص نمودن عوامل استراتژیک داخلی موثر بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط، ضمن مرور مستند بر ادبیات موضوعی مربوط، تعاریفی مختلف، مدلی یکپارچه از عوامل استراتژیک داخلی موثر بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط ارایه شده است و در ادامه برای هر یک از ابعاد قضیه ای ارایه شده است. قضایای اصلی تحقیقی حاضر این است که آیا عوامل مدیریتی، منابع انسانی، ساختار سازمانی، اندازه سازمانی، سیستم های سازمانی، بازاریابی و فروش، فناوری اطلاعات، تحقیق و توسعه، استراتژی ها شرکت، تولید و عملیات و منابع مالی سازمان بر بهبود عملکرد شرکت های کوچک و متوسط تاثیر معناداری دارد؟ به منظور تایید یا رد هر یک از قضایا، از ادبیات و تئوری های مرتبط پیشین استفاده شده است و تمامی قضایا مورد تایید قرار گرفت. در پایان، ضمن جمع‏بندی و بیان نتایج تحقیق، پیشنهادات مرتبط با آن برای مدیران و نیز ادامه و پیگیری تحقیقات مشابه در آینده ارایه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.