الگوی استفاده از اینترنت: محیط یادگیری و بافت فرهنگی و اجتماعی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
الگوی استفاده از اینترنت: محیط یادگیری و بافت فرهنگی و اجتماعی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد الگوی استفاده از اینترنت: محیط یادگیری و بافت فرهنگی و اجتماعی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی الگوی استفاده از اینترنت: محیط یادگیری و بافت فرهنگی و اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن الگوی استفاده از اینترنت: محیط یادگیری و بافت فرهنگی و اجتماعی :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیقات فرهنگی ایران
تعداد صفحات :۲۵
کاربرد اینترنت و شبکه وب در فرآیند آموزش و یادگیری، علاوه بر اهداف و برنامه درسی به زمینه هایی مانند”فرهنگ کسب شده از زندگی و فضاهای واقعی”، “شیوه های تعامل و کسب تجربه در محیط های مجازی” و به طور کلی به “الگوی ارتباط و استفاده از اینترنت” وابسته است. مقاله پیش رو الگوی استفاده از اینترنت را بر اساس داده های تحقیقی که در سال تحصیلی (۸۷-۱۳۸۶) برای مقایسه تاثیر دو روش آموزش از طریق شبکه وب و آموزش به روش سنتی بر یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان به اجرا درآمده را مورد بررسی قرار داده است. روش پژوهش از نوع تجربی با استفاده از آزمون t گروه های مستقل و تجزیه و تحلیل رگرسیون چندمتغیری است و موضوعاتی مانند جامعه آماری، روش انتخاب و جایگزینی نمونه ها و نحوه گردآوری داده ها در جای خود توضیح داده شده اند. نتایج تحقیق نشان داد به طورکلی بین میانگین نمرات گروه آزمایش و کنترل در میزان استفاده از اینترنت، تفاوت معنادار است و این متغیر توانسته است تغییرات مربوط به یادگیری را تبیین و پیش بینی نماید. به این معنا که استفاده بیش از اندازه و غیرمعمول از اینترنت با یادگیری و پیشرفت تحصیلی رابطه معکوس دارد. با ملاحظه داده های مربوط به نوع و ابعاد استفاده از اینترنت و مقایسه میانگین گروه ها می توان گفت؛ دانش آموزان به موازات افزایش بهره مندی از اینترنت برای انجام فعالیت های علمی و درسی، به تدریج نحوه استفاده خود از رایانه و اینترنت را به نفع فعالیت های درسی بهبود می بخشند. به نظر می رسد کاهش زمان استفاده فراغتی و افزایش استفاده درسی و علمی از شبکه بیش از آنکه به علاقه یا بی علاقگی افراد مرتبط باشد با جو و زمینه های فرهنگی و اجتماعی زندگی، نحوه و میزان حضور یادگیرندگان در شبکه و محتوا و کیفیت محیط یادگیری الکترونیکی (فضای مجازی) ارتباط دارد.
کلید واژه: آموزش الکترونیکی، الگوی استفاده از اینترنت، فناوری های اطلاعات و ارتباطات، دانش و مهارت استفاده از اینترنت
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.