بررسی جایگاه رسانه ملی در الگوی حکمرانی پایداری در ایران


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی جایگاه رسانه ملی در الگوی حکمرانی پایداری در ایران دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی جایگاه رسانه ملی در الگوی حکمرانی پایداری در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی جایگاه رسانه ملی در الگوی حکمرانی پایداری در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی جایگاه رسانه ملی در الگوی حکمرانی پایداری در ایران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت دولتی

تعداد صفحات :۲۱

مقاله حاضر برگرفته از تحقیقی پیمایشی است که به دنبال بررسی نقش و جایگاه رسانه ملی در الگوی حکمرانی پایداری می باشد. در الگوی حکمرانی پایداری بخش های مختلف جامعه می بایست از توازن و تناسب لازم برخوردار باشند. جامعه آماری تحقیق مدیران و کارشناسان ارشد سازمان های مرتبط با توسعه پایدار در کشور می باشند که نمونه ای ۵۷۳ نفری از آنها به روش نمونه گیری طبقه ای انتخاب شده اند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بوده و از روش دلفی برای آزمون مدل مفهومی تحقیق استفاده شده است. بر اساس یافته های تحقیق بخش دولتی بیشترین دخالت را در امور مختلف جامعه داشته و بخش های رسانه، خصوصی و عمومی در رتبه های بعدی قرار دارند. در این میان رسانه ملی بیشترین تعامل را با بخش دولتی وکمترین را در رابطه با بخش عمومی دارد. در خاتمه با پیشنهاد مدل حکمرانی پایداری که در آن سه بخش یاد شده از توازن و تعامل با همدیگر برخوردار بوده و رسانه ملی نقش محوری و زمینه ساز تعامل بین بخشی را دارا می باشد، راه حل هایی در جهت تحقق حکمرانی پایداری در کشور با تاکید بر نقش رسانه ملی ارایه شده است

کلید واژه: حکمرانی، حکمرانی پایداری، رسانه ملی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.